اطلاعیه مهم و فوری

اطلاعیه تمدید مهلت اعلام علاقه‌مندی به رشته علوم ورزشی و رشته‌های گروه آزمایشی هنر در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳

۲۳ تیر ۱۴۰۳ | ۰۷:۰۱ کد : ۲۳۲۷ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها زیر نویس
تعداد بازدید:۳۷۱۶
مهلت ثبت‌نام و اعلام علاقه‌مندی جهت شرکت در آزمون عملی رشته علوم ورزشی و همچنین رشته‌های گروه آزمایشی هنر در آزمون سراسری‌ سال ۱۴۰۳ تا پایان روز یکشنبه مورخ ۲۴ تیر ماه تمدید شد.
اطلاعیه تمدید مهلت اعلام علاقه‌مندی به رشته علوم ورزشی و رشته‌های گروه آزمایشی هنر در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزیابی نظام آموزش کشور، پیروی اطلاعیه تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ در خصوص اعلام زمان برگزاری، نحوه‌ دریافت کارت‌ و اعلام علاقه‌مندی به رشته‌های دارای آزمون عملی (رشته علوم ورزشی و رشته‌های گروه آزمایشی هنر) در آزمون سراسری‌ سال ۱۴۰۳، به اطلاع می‌رساند: به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن‌ دسته از داوطلبانی که تا تاریخ ۲۲ تیر ماه موفق به پرداخت هزینه و اعلام علاقه‌مندی جهت شرکت در آزمون عملی رشته‌های مذکور نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز یکشنبه مورخ ۲۴ تیر ماه، نسبت به ثبت‌نام آنلاین و اعلام علاقه‌مندی خود اقدام کنند. لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق مندرجات اطلاعیه فوق، به سامانه جامع آزمون سراسری سازمان سنجش مراجعه و جهت ثبت‌نام آنلاین و اعلام علاقه‌مندی خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است زمان فوق، قابل تمدید نیست، لذا آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ در نظر گرفته شده، نسبت به اعلام علاقه‌مندی اقدام نکنند، بعد از اتمام زمان مقرر، هیچ‌گونه درخواستی قابل بررسی نیست.

 

انتهای خبر/

کلید واژه ها: آزمون عملی علوم ورزشی آزمون عملی آزمون عملی کنکور کنکور علوم ورزشی کنکور سراسری 1403 آزمون عملی 1403 رشته علوم ورزشی


نظر شما :