گفتگوی لایو در مورد کتاب زمان‌بندی تمرین برای ورزش‌ها

۱۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۱ کد : ۵۷۱ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۸۰
در گفتگو‌ی لایو اینستاگرامی پژوهشگاه، کتاب زمان‌بندی تمرین برای ورزش‌ها اثر پروفسور تئودور بومپا و کارلو ای. بازیچیلی مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد
گفتگوی لایو در مورد کتاب زمان‌بندی تمرین برای ورزش‌ها

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، در ادامه سلسله گفتگو‌های اینستاگرامی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، شنبه 15 آذرماه ساعت  20:30، دکتر حمید آقا علی نژاد عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس و دکتر محمد شریعت زاده عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم ورزشی در خصوص « کتاب زمان‌بندی تمرین برای ورزش‌ها » تألیف: پروفسور تئودور بومپا و کارلو ای. بازیچیلی وترجمه: دکتر حمید آقاعلی‌نژاد، دکتر حمید رجبی، مهدی عباس‌زادگان و بهنام حیدری که چاپ دوم از به تازگی از سوی انتشارات پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی منتشر شده است گفتگو خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این گفتگو می‌توانند به پیج اینستاگرام پژوهشگاه به نشانی:   ssrc_publicrelations @ مراجعه نمایند.

شایان‌ذکر است، چاپ جدید کتاب "زمان‌بندی و طراحی تمرین قدرتی در ورزش - برنامه‌های تمرینی برای اوج قدرت در 35 رشته ورزشی" می‌باشد که پیش‌ازاین، بسیار مورد استقبال دوستداران کتب ورزشی قرارگرفته بود این کتاب در قطع وزیری و تعداد 498 صفحه و قیمت 80،000 تومان در پژوهشگاه علوم ورزشی ارائه می‌شود.

دوستداران کتاب حوزه علوم ورزشی می توانند جهت خرید آنلاین کتاب‌های انتشارات پژوهشگاه تربیت‌بدنی به (سایت‌های آدینه‌بوک، کتاب‌متاب و با مربی) به آدرس لینک https://ssrc.ac.ir/farhangi/fa/page/318 مراجعه و برای سفارش تلفنی با شماره تلفن 02188747632 و 02188747884 داخلی 200 تماس حاصل نمایند و یا از طریق نرم‌افزار واتس‌اپ به شماره همراه 09334213633 پیام ارسال کنند.
 

کلید واژه ها: گفتگو‌ی لایو کتاب زمان‌بندی تمرین برای ورزش‌ها تئودور بومپا انتشارات پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی


نظر شما :