مدیریت حراست
مدیر حراست
- برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت وهدایت کلیه فعالیتها و اقدامات حراستی
- استقرار سیستم مناسب حفاظت فیزیکی، پرسنلی، اسناد و فناوری اطلاعات پژوهشگاه
- انجام اقدامات لازم در صورت بروز حوادث و سوانح و اطلاع فوری مراتب به مقامات مسئول
- تهیه و تنظیم فرمهای حراستی
- دریافت، ثبت و اقدام در مورد اسناد طبقه بندی شده و توزیع و نگهداری آنها به صورت متمرکز
- دریافت، ثبت و نگهداری مکاتبات و اسناد محرمانه پژوهشگاه
- ارائه نظرات مشورتی به مسئولین با توجه به اطلاعات مکتسبه
- رفع نقائص و بهبود روشهای حراستی
- همکاری و اظهار نظر در تهیه طرحهای حافظت از تاسیسات پژوهشگاه و نظارت بر حسن اجرای طرحهای مزبور طبق دستورات مقامات ذی صلاح
- تنظیم برنامههای مختلف بازرسی
- کنترل و نظارت بر حضور و اشتغال اتباع خارجی در محیط پژوهشگاه براساس ضوابط مربوط
- صدور کارت شناسایی، مجوز تردد و رعایت تدابیر لازم به منظور پیشگیری از هرگونه سوء استفاده و جعل
- انجام سایر امور محوله از سوی رئیس پژوهشگاه