نشست هم‌اندیشی با فدراسیون‌‌ها و انجمن‌های ورزشی مشارکت‌کننده در همایش بین‌المللی علوم ورزشی، برگزار شد

تعداد بازدید:۱۵۹۷
نخستین نشست رسمی پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی با جمعی از فدراسیون‌ها، انجمن‌های ورزشی و مراکز علمی، جهت همکاری و مشارکت در سیزدهمین دوره همایش بین‌المللی علوم ورزشی، در محل سالن کنفرانس پژوهشگاه تربیت‌ بدنی، برگزار گردید.
نشست هم‌اندیشی با فدراسیون‌‌ها و انجمن‌های ورزشی مشارکت‌کننده در همایش بین‌المللی علوم ورزشی، برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی، این جلسه با حضور دبیرکل، دبیر علمی و تنی چند از مدیران و مسئولین سیزدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی و جمعی از نمایندگان فدراسیون‌ها و انجمن‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران، شامل: فدراسیون‌های اسکی، تکواندو، تنیس، کاراته، شنا ـ شیرجه ـ واترپلو، ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان، ووشو، انجمن اخلاق در ورزش و انجمن علمی حقوق ورزشی ایران، به منظور فراهم کردن بسترهای لازم جهت همکاری‌های مشترک و حضور ارگان‌های مذکور در این رویداد بزرگ علمی، برگزار شد.

در این نشست، حاضران ضمن تبادل نظر علمی، به بحث و بررسی در خصوص جزئیات دقیق مربوط به نحوه همکاری میان طرفین، اختصاص پنل‌های تخصصی و برگزاری نشست‌های ویژه توسط هریک از سازمان‌های مذکور با حضور اساتید، پیشکسوتان و صاحب‌نظران داخلی و بین‌المللی در حوزه تخصصی سازمان‌‌های مربوطه، برگزاری هرچه پربارتر موضوع تخصصی قابل ارائه در همایش و غیره، پرداخته شد.

قابل توجه است، در این جلسه هم‌اندیشی، دکتر حسین زارعیان «دبیرکل همایش»، دکتر علی کاشی «دبیر علمی»، دکتر نازنین راسخ «مدیر علمی»، دکتر بهنام نقی‌پور «مسئول کمیته ارتباط با جامعه و نشست‌ها»، دکتر ندا بروشک «عضو هیأت علمی پژوهشگاه»، به همراه دکتر رضا شجیع، دکتر علی خورجهانی، دکتر مصطفی محمدی رئوف، علیرضا حکم‌آوری و جمعی دیگر از نمایندگان فدراسیون‌ها و انجمن‌های ورزشی، به صورت حضوری و مجازی، مشارکت داشتند.

شایان ذکر است، همایش سیزدهم با شعار «انسان مدرن و فعالیت بدنی»، با مشارکت جمع زیادی از اساتید برجسته و اندیشمندان داخلی و خارجی در تاریخ ۱۶ الی ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۰، برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به نشانی https://13thcong.ssrc.ac.ir/ مراجعه نمایند.


نظر شما :