در تاریخ ۲۳ الی ۲۶ آذر ماه

حضور پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری

تعداد بازدید:۹۸۶
«پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» در بیست و دومین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار حضوری فعال خواهد داشت.
حضور پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی، بیست و دومین دوره این نمایشگاه با شعار «پژوهش و فناوری، پشتیبان تولید» در تاریخ 23 الی 26 آذر ماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و پژوهشگاه تربیت‌بدنی به‌ عنوان تنها نماینده علمی ورزش کشور، در کنار سایر پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی از سراسر کشور، در این رویداد بزرگ مشارکت دارد.

بر اساس این گزارش، در طی ایام برگزاری نمایشگاه، آخرین دستاوردهای پژوهشی و جدیدترین طرح‌های پژوهشی خاتمه یافته و همچنین بخشی از محصولات استارت‌آپ‌های مورد حمایت مرکز نوآوری فناوری‌های پژوهشگاه از جمله: «دستگاه آنالیز حرکت بدون دوربین (مبتنی بر سنسورهای IMU)»، «کفپوش هوشمند تعاملی» و «دستگاه توپ شوت‌کن فوتبال» ارائه خواهند شد.

انجام تست پایش سلامت و تندرستی (با استفاده از دستگاه آنالیز ترکیب بدن) با تخفیف ویژه، به همراه مشاوره و تفسیر جداگانه نتایج تست هریک از آزمون‌دهندگان، از دیگر خدماتی است که در غرفه پژوهشگاه، ارائه می‌شود. لازم به ذکر است، به تمامی افرادی که در تست پایش سلامت شرکت نمایند، کارت تخفیف 30 درصدی تعلق خواهد گرفت، دارندگان این کارت می‌توانند در هنگام مراجعه حضوری به پژوهشگاه، از تخفیف ویژه برای دریافت کلیه خدمات مرکز تخصصی مشاوره ورزشی پژوهشگاه و انجام تست‌های تندرستی، بهره‌مند شوند.

از دیگر خدمات پژوهشگاه، عرضه تمامی کتب انتشارات پژوهشگاه تربیت‌ بدنی با تخفیف ۱۵ درصدی است که از تاریخ 23 الی 30 آذر ماه (ویژه بازدیدکنندگان نمایشگاه و همچنین سفارش تلفنی) به دوست داران کتاب ارائه و به صورت رایگان به سراسر کشور قابل ارسال است.

بدین وسیله، پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی از پژوهشگران، اعضای هیأت علمی و اساتید دانشگاه، دانشجویان، ورزشکاران، مربیان و کلیه علاقه‌مندان و تلاش‌گران حوزه‌ ورزش، جهت بازدید از غرفه خود دعوت به عمل می‌آورد.

مکان برگزاری: تهران، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن 6، غرفه شماره 2

زمان برگزاری: 23 الی 26 آذر ماه 1400 (روزهای سه‌شنبه الی جمعه)

ساعات بازدید: از ساعت 8:00 الی 15:00 (بازدید برای عموم افراد، آزاد است)

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از آدرس دقیق، مشاهده لوکیشن و راه‌های دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی تهران، به سایت نمایشگاه به نشانی زیر مراجعه نمایند.

https://www.iranfair.com/?&siteid=1&pageid=676


نظر شما :