کارگاه مجازی مقاله نویسی نقد کتاب برگزارشد

۰۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۳ کد : ۴۳۸ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۳۳
پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی کارگاه مقاله نویسی نقد کتاب را به صورت مجازی برگزار کرد
کارگاه مجازی مقاله نویسی نقد کتاب برگزارشد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، “کارگاه مجازی آموزش مقاله نویسی نقد کتاب” با تدریس استادان فرهیخته،  دکتر حبیب هنری دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی و دکتر حمید قاسمی دانشیار دانشگاه پیام نور و مدیریت خانم دکتر نازنین راسخ در تاریخ صبح امروز( ۶ مرداد ماه) برگزار شد.

دکتر فریبا محمدی، معاون فرهنگی و اجتماعی و دبیر شورای نشر پژوهشگاه در ابتدای این کارگاه ضمن قدردانی از حضور مدرسان، به سیاست های شورای نشر پژوهشگاه در خصوص توجه به  کیفی سازی آثار تولید شده در حوزه علوم ورزشی اشاره کرد و افزود: پژوهشگاه تربیت بدنی به دنبال بسترسازی و ترویج فرهنگ نقد سازنده و فرهنگ نقدپذیری در جامعه علوم ورزشی است.

وی افزود: برای ترغیب علاقه مندان در این خصوص نیز معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه برای پذیرش مقالات نقد کتاب در حوزه های تخصصی در نشریه های علمی پژوهشی پژوهشگاه آمادگی دارد.

در این کارگاه مطالبی در حوزه مبانی و اصول نقد کتاب و چرایی و اهمیت آن، جایگاه نقد در توسعه علم و ارتقای کیفیت آثار تولید شده، انواع و فرایند نقد، نقد صوری کتاب و در ادامه به صورت کاربردی چهارچوب یک مقاله نقد و شیوه نگارش مقاله نقد کتاب به صورت جامع توسط مدرسان ارائه شد‌.

شایان ذکر است : کارگاه های بعدی این حوزه بصورت تخصصی در رشته های مختلف  علوم ورزشی برگزار و اطلاعات تکمیلی آن متعاقبا به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید.
 


نظر شما :