راهنمای مبتنی بر شواهد، برای متخصصان

انتشار کتاب برنامه‌های تمرین در خانه برای آسیب‌های اسکلتی‌ ـ عضلانی و ورزشی

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۷ کد : ۱۰۳۵ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۸۲۹
کتاب «برنامه‌های تمرین در خانه برای آسیب‌های اسکلتی‌ ـ عضلانی و ورزشی»، در قطع وزیری و ۲۷۴ صفحه، به تازگی توسط انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، روانه بازار کتاب شد.
انتشار کتاب برنامه‌های تمرین در خانه برای آسیب‌های اسکلتی‌  ـ  عضلانی و ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، کتاب «برنامه‌های تمرین در خانه برای آسیب‌های اسکلتی‌ ـ عضلانی و ورزشی»، تألیف: «ایان دبلیو. وندل» و «جیمز اف. وایس» و ترجمه: دکتر حامد عباسی «عضو هیأت علمی پژوهشگاه تربیت بدنی»، دکتر سید مسعود میرمعزی «مدرس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین» و دکتر اسماعیل مظفری‌پور «دکتری تخصصی حرکات اصلاحی و آسیب‌شناسی ورزشی»، با قیمت 145000 تومان، از سوی انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی، به تازگی منتشر و به دوست‌داران کتاب، عرضه شده است.

آشنایی با کتاب از زبان مترجمان

آسیب‌ها جزء لاینفک رشته‌های ورزشی و زندگی روزمره انسان است که نیاز به شناخت، پیشگیری و درمان دارد. رویکردهای جدید درمانی و اصلاحی، بر این موضوع تأکید دارند که برای تکمیل هرچه بهتر روند درمانی، نیاز است که پزشک متخصص، حرکت‌درمان یا مربی حرکات اصلاحی و فرد آسیب‌دیده، در کنار هم به مدیریت آسیب بپردازند. در این روش، آموزش‌های صحیح در زمینه سبک زندگی، تمرینات فردی و مدیریت آسیب، به فرد آسیب‌دیده داده می‌شود، تا در ادامه زندگی روزمره، تفریحی و شغلی بتواند، به بهترین نحوه عمل کند.

با گسترش سریع شیوع ویروس کوویدـ19 در جهان و قرنطینه‌های خانگی و به ویژه نگرانی افراد در مراجعه به مراکز خدمات درمانی و فیزیوتراپی و لزوم آموزش حرکات درمانی متناسب با آسیب فرد، بر آن شدیم، تا یکی از بهترین منابع موجود در این زمینه یعنی کتاب «برنامه‌های تمرین در خانه برای آسیب‌های اسکلتی ـ عضلانی و ورزشی» را ترجمه کرده و در اختیار علاقه‌مندان به این حوزه قرار دهیم. این کتاب با رویکردی کاربردی، آسیب‌های شایع نواحی مختلف بدن را به تفکیک دقیق، به همراه برنامه‌های تمرینی خانگی که نیازی به وسایل خاص و پیچیده ندارند، به خوبی ارائه کرده است.

این اثر، یکی از منابع جامع حرکت درمانی در خانه است که می‌تواند در مراکز خدمات درمانی، حرکات اصلاحی و فیزیوتراپی، توسط مربیان و متخصصان، براساس نوع آسیب برای فرد تجویز شود، تا مدیریت آسیب و ادامه روند اصلاح و درمان آسیب را به خود فرد واگذار کند. در پایان، توصیه می‌کنیم که تشخیص آسیب و ارائه برنامه‌های تمرینی، زیر نظر متخصصان امر انجام گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت خرید کتب انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، از روش‌های زیر اقدام نمایند.

  • تماس تلفنی: شماره تلفن 02188747836  و 02188747793 داخلی 200
  • مراجعه حضوری: تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان میرعماد، کوچه پنجم، پلاک سه (لطفا با هماهنگی قبلی، مراجعه بفرمایید.)
  • خرید آنلاین: از طریق آدرس لینک https://ssrc.ac.ir/farhangi/fa/page/318/ (سایت‌های آدینه‌بوک، کتاب‌متاب و بامربی)

شایان‌ ذکر است، برای سفارش‌های بالاتر از مبلغ صد هزار تومان (ویژه سفارش تلفنی)، ارسال کتاب‌ها به‌ سراسر کشور، به‌ صورت رایگان، انجام خواهد شد.

 

جهت دریافت فایل pdf صفحات ابتدایی کتاب، کلیک نمایید.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی آسیب شناسی ورزشی حرکات اصلاحی تمرین در خانه ورزش در خانه ورزش درمانی آسیب های ورزشکاران توانبخشی ورزشی پزشکی ورزشی فیزیوتراپی ورزشی کتاب ورزشی


نظر شما :