شرکت برای عموم، آزاد است

برگزاری نشست تخصصی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در همایش بین‌المللی یافته‌های نوین در علوم ورزشی

تعداد بازدید:۲۹۸
نشست تخصصی «پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» در همایش بین‌المللی یافته‌های نوین در علوم ورزشی در هفته جاری (به صورت حضوری و آنلاین) برگزار می‌شود.
برگزاری نشست تخصصی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در همایش بین‌المللی یافته‌های نوین در علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، نشست تخصصی پژوهشگاه با عنوان: توسعه فناوری و نوآوری در ورزش (بررسی چالش‌های استارت‌آپ‌ها، مراکز رشد، دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری در حوزه ورزش) در بخش نشست‌های «دومین همایش بین‌المللی و پنجمین همایش ملی یافته‌های نوین در علوم ورزشی»، روز چهارشنبه مورخ ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۱:۰۰ الی ۱۲:۰۰ در محل دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

اسامی سخنرانان و عناوین سخنرانی آنها به شرح ذیل می‌باشد:

  • دکتر زهرا سلمان «رئیس پژوهشگاه» / عنوان سخنرانی: توسعه ارتباط با صنعت و جامعه کارآفرینی در حوزه علوم ورزشی
  • دکتر حسن محمدلو «رئیس انجمن صنعت ورزش، کالا، خدمات و صنایع وابسته» و مهندس یعقوب سالکی‌نیا «دبیر کمیته استارت‌آپ انجمن» / عنوان سخنرانی: ظرفیت استارت‌آپ‌های ورزشی در حوزه ورزش دانش‌آموزی» 
  • دکتر بهنام نقی‌پور گیوی «سرپرست معاونت فناوری پژوهشگاه» / عنوان سخنرانی: نگاه دانش‌بنیان به حوزه ورزش در دانشکده‌های علوم ورزشی
  • دکتر محسن اسمعیلی «معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه» / عنوان سخنرانی: چالش‌های استارت‌آپ‌های دانشجویان علوم ورزشی در حوزه تولید
  • مهندس مجتبی گوهری «عضو شورای مرکز نوآوری و فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه» / عنوان سخنرانی: چالش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه ورزش

قابل توجه است، حضور در این نشست برای عموم افراد، آزاد است و همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت به صورت مجازی اینجا را کلیک کرده و یا به آدرس لینک (ادوبی کانکت) vc.sru.ac.ir/neshast-15-varzeshi مراجعه نمایند.

گفتنی است، دومین همایش بین‌المللی و پنجمین همایش ملی یافته‌های نوین در علوم ورزشی (با تأکید بر ورزش در آموزش و پرورش) با حضور جمعی از صاحب‌نظران در تاریخ مذکور توسط دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران برگزار می‌شود. امکان شرکت در کلیه پنل‌ها و نشست‌های همایش نیز برای عموم علاقه‌مندان، آزاد و رایگان می‌باشد و صرفا در صورت تمایل به دریافت گواهی به عنوان «شرکت‌کننده آزاد» نیاز به ثبت‌نام و پرداخت هزینه می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از برنامه زمان‌بندی دقیق پنل‌ها، نشست‌ها، ثبت‌نام در کارگاه‌های آموزشی همایش و ... به سایت همایش به نشانی nfss2024.sru.ac.ir مراجعه نمایند.

 

 

 

انتهای خبر/


نظر شما :