نشست هم‌اندیشی مشترک میان پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و مؤسسه استنادی و پایش علوم و فناوری جهان اسلام (ISC) برگزار شد

تعداد بازدید:۱۹۹
نشست هم‌اندیشی مشترک میان «پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» و «مؤسسه استنادی و پایش علوم و فناوری جهان اسلام (ISC)» به منظور توسعه همکاری‌های میان طرفین، به میزبانی پژوهشگاه برگزار گردید.
نشست هم‌اندیشی مشترک میان پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و مؤسسه استنادی و پایش علوم و فناوری جهان اسلام (ISC) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، به منظور توسعه همکاری‌ و فعالیت­‌های مشترک در حوزه‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری، نشست هم‌اندیشی میان «پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی» و «مؤسسه استنادی و پایش علوم و فناوری جهان اسلام (ISC)» با حضور دکتر زهرا سلمان «رئیس پژوهشگاه»، دکتر سید احمد فاضل‌زاده «رئیس مؤسسه» و با حضور جمعی از مسئولان هر دو مجموعه برگزار شد.

در این نشست، دکتر فاضل‌زاده ضمن ارائه گزارشی جامع از اهداف، رسالت و عملکرد موسسه ISC به بیان شاخص‌ها و معیارهای رتبه‌بندی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، نشریات و اعضای هیأت علمی در سطح ملی و بین‌المللی، مطابق با آخرین قوانین و اسناد بالادستی پرداخت. علاوه بر این معرفی سامانه نظام ایده‌ها و نیازها (نان)، سامانه آشنایی با نخبگان و آینده‌سازان (دانا) و سامانه «سرآمدان علمی، فناوری و نوآوری» از جمله مهم‌ترین موضوعاتی بود که در طی این جلسه از سوی رئیس موسسه ISC مطرح و مورد تأکید قرار گرفت.

لازم به ذکر است، پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در نظام رتبه‌بندی و ارزیابی پژوهشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی دولتی در سال ۱۴۰۱ که توسط موسسه ISC صورت پذیرفت، موفق به اخذ رتبه اول در میان پژوهشگاه های حوزه علوم انسانی و اجتماعی و هنر گردید.

گفتنی است، دکتر علی نایبی «معاون فناوری و نوآوری مؤسسه ISC»، دکتر بهنام نقی‌پور «سرپرست معاونت فناوری پژوهشگاه» به همراه دکتر محسن اسمعیلی «سرپرست معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی»، دکتر حسین زارعیان «معاون فرهنگی و اجتماعی»، دکتر حامد عباسی «سرپرست پژوهشکده علوم زیستی در ورزش»، دکتر امیر شمس «سرپرست پژوهشکده ورزش و جامعه» و مهندس امین هوش‌افزا «سرپرست مدیریت ارتباط با جامعه» از دیگر حاضران در این جلسه بودند.

 

انتهای خبر/


نظر شما :