با حضور جمعی از اساتید و پیشکسوتان حوزه علوم ورزشی

برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره برترین‌های علوم ورزشی

تعداد بازدید:۱۸۶۸
مراسم تجلیل و قدردانی از برگزیدگان نخستین جشنواره برترین‌های علوم ورزشی، به همراه تکریم از اساتید پیشکسوت حوزه علوم ورزشی توسط «پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری»، در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، برگزار خواهد شد.
برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره برترین‌های علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، مراسم معرفی آثار برگزیده نخستین جشنواره برترین‌های علوم ورزشی و آیین تکریم از اعضای هیأت علمی پیشکسوت و اساتید برجسته جامعه دانشگاهی، همراه با تقدیر از فدراسیون‌های ورزشی برتر در حوزه فعالیت‌های علمی و فناورانه، روز سه‌شنبه 12 اردیبهشت ماه 1402 از ساعت 10:00 الی 13:00، در سالن اجتماعات دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه تهران، برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در بخش رقابتی جشنواره، نتایج داوری در هریک از حوزه‌ها، شامل: کتاب، مقاله، پایان‌نامه، رساله، طرح پژوهشی، اختراع و همچنین طرح‌های فناورانه و نوآورانه استارت‌آپ‌های ورزشی، اعلام می‌شود.

علاوه بر آن در بخش ویژه این مراسم نیز از رؤسای فدراسیون‌های ورزشی برتر در زمینه همکاری در اجرای فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فناورانه ورزشی، تجلیل به عمل خواهد آمد.

همچنین از خدمات ارزشمند اساتید صاحب‌نظر و پیشکسوت رشته علوم ورزشی: همچون دکتر حجت‌اله نیکبخت، دکتر خسرو ابراهیم، دکتر محمدعلی اصلانخانی، دکتر عباس بهرام، دکتر سید نصراله سجادی، دکتر محمد رضا دهخدا، دکتر هاشم کوزه‌چیان، دکتر مهدی نمازی‌زاده، دکتر منیژه نوروزیان، دکتر فاطمه سلامی، دکتر پریوش نوربخش، دکتر فریده هادوی، دکتر صدیقه حیدری‌نژاد، دکتر مهین فرهادی‌زاد و ... تقدیر خواهد شد. 

و در بخش دیگری از این جشنواره، از زحمات دکتر رضا قراخانلو، دکتر محمدحسین علیزاده، دکتر حمید محبی، دکتر محمود شیخ، دکتر امیراحمد مظفری، دکتر مهدی طالب‌پور و دکتر علی شریف‌نژاد، رؤسای اسبق پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی (از سال 1377 تا 1401)، قدردانی می‌شود.

گفتنی است، در این دوره از جشنواره، بیش از 400 اثر جدید (آثار انجام شده در طی دو سال اخیر) از سوی پژوهشگران، اعضای هیأت علمی و اساتید دانشگاه، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته علوم ورزشی و سایر علاقه‌مندان از سراسر کشور، در محورهای: «ارتقای عملکرد ورزش در ورزش قهرمانی»، «مطالعات فعالیت بدنی و تندرستی»، «طب ورزشی»، «بیومکانیک ورزشی»، «مدیریت و سیاست‌گذاری در ورزش»، «بازاریابی و تجاری‌سازی در ورزش»، «جامعه‌شناسی ورزشی»، «علوم رفتاری در ورزش» و «روان‌شناسی ورزشی» ارسال شد که پس از بررسی دقیق تمامی آثار ارسالی، ضمن اعلام اثر برتر در هر حوزه، دو اثر به عنوان آثار شایسته تقدیر، معرفی خواهند شد.

شایان ذکر است، شرکت در این مراسم، برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

مکان برگزاری: خیابان کارگر شمالی، بالاتر از تقاطع جلال‌ آل‌احمد، بین خیابان پانزدهم و شانزدهم، روبروی کوی دانشگاه تهران، دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه تهران، سالن اجتماعات.

 

انتهای خبر/


نظر شما :