۱۹ لغایت ۲۲ آذر ماه/ بازدید آزاد برای عموم افراد

حضور فعال پژوهشگاه تربیت‌ بدنی در نمایشگاه «دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار»

تعداد بازدید:۱۲۲۸
«پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» در بیست و سومین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار، مشارکتی فعال خواهد شد.
حضور فعال پژوهشگاه تربیت‌ بدنی در نمایشگاه «دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار»

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی، بیست و سومین دوره این نمایشگاه با شعار «پژوهش و فناوری، پیشران تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» در تاریخ 19 لغالیت 22 آذر ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و پژوهشگاه تربیت‌ بدنی به‌ عنوان تنها نماینده علمی ورزش کشور، در کنار سایر پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی از سراسر کشور، در این رویداد بزرگ ملی مشارکت دارد.

بر این اساس، در طی ایام برگزاری نمایشگاه، آخرین دستاوردهای پژوهشی و جدیدترین طرح‌های پژوهشی خاتمه یافته، تازه‌های نشر انتشارات پژوهشگاه و غیره، معرفی و ارائه خواهند شد. همچنین از برخی محصولات تیم‌های استارت‌آپی و شرکت‌های دانش‌بنیان مورد حمایت مرکز نوآوری فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه شامل: «دستگاه آنالایزر امپدانس بیوالکتریک»، «دستگاه اسکنر سه‌بعدی بدن»، «دستگاه استادیومتر قابل حمل اتوماتیک» و «دستگاه سه‌چرخه آنیرو»، که از تولیدات ارزشمند محققان داخلی می‌باشند، توسط پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، برای نخستین بار در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

بدین وسیله، پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی از محققان، اعضای هیأت علمی و اساتید دانشگاه، دانشجویان، ورزشکاران، مربیان و کلیه علاقه‌مندان و تلاش‌گران در حوزه‌ علم و ورزش، جهت بازدید از نمایشگاه دعوت به عمل می‌آورد.

  • مکان برگزاری: محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن 27، غرفه شماره 14
  • زمان برگزاری: 19 لغایت 22 آذر ماه (روزهای شنبه الی سه‌شنبه)
  • ساعات بازدید: از ساعت 8:00 الی 15:00 (بازدید برای عموم افراد، آزاد است)

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از آدرس دقیق، مشاهده لوکیشن و راه‌های دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی تهران، به سایت نمایشگاه به نشانی زیر مراجعه نمایند.

https://www.iranfair.com/?&siteid=1&pageid=676

 

 

انتهای خبر/

کلید واژه ها: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش 1401 نمایشگاه هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار هفته پژوهش و فناوری تبریک هفته پژوهش ویژه برنامه های هفته پژوهش پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی پژوهشگاه علوم ورزشی


نظر شما :