برگزاری جلسات شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی

تعداد بازدید:۱۲۷۹
جلسات شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی برگزار شد
برگزاری جلسات شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، هفدهمین و هجدهمین جلسات شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با حضور دکتر علی شریف نژاد رئیس پژوهشگاه، اعضای شورا و تنی چند از معاونین و مدیران پژوهشگاه و همچنین مشارکت غیرحضوری برخی از مدیران (از طریق ویدئو کنفرانس) در تاریخ ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت‌ماه برگزار شد.
 این جلسات باهدف ارزیابی عملکرد سال گذشته و همچنین بررسی برنامه‌های عملیاتی سال جاری مدیران پژوهشگاه در حوزه‌های ریاست، معاونت فناوری، معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی، معاونت فرهنگی و اجتماعی و معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع، برگزار شد.
در این نشست‌ها، ضمن بررسی و تعیین میزان تحقق اهداف در نظر گرفته‌شده و ارزیابی نقاط قوت و ضعف عملکرد و برنامه‌های ارائه‌شده مدیران پژوهشگاه، نظرات و راهکارهای گوناگونی نیز از سوی اعضای شورا در جهت ارتقا و بهبود امور، ارائه شد.
شایان‌ذکر است، جلسات شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت پژوهشگاه تربیت‌بدنی هر ۳ ماه یک‌بار برگزار می‌شود که ریاست این شورا بر عهده رئیس پژوهشگاه می‌باشد و سایر معاونین پژوهشگاه و سه نفر از اعضای هیأت علمی نیز به‌عنوان اعضای شورا مشغول به فعالیت هستند، همچنین مدیر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت پژوهشگاه، مسئولیت دبیری شورا را بر عهده دارد.

کلید واژه ها: شورای نظارت ارزیابی و تضمین کیفیت پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی


نظر شما :