کتاب فیزیولوژی ورزش کاربردی منتشر شد

تعداد بازدید:۸۶۲۹
پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی کتاب « فیزیولوژی ورزش کاربردی » را منتشر کرد.
کتاب فیزیولوژی ورزش کاربردی منتشر شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، کتاب « فیزیولوژی ورزش کاربردی » تألیف: دکتر حمید آقاعلی‌نژاد، دکتر حمید رجبی و دکتر معرفت سیاه کوهیان از سوی انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی منتشر شد.
آشنایی با کتاب ...
اهمیت دانش فیزیولوژی ورزش کاربردی و قرار گرفتن آن به عنوان یکی از مباحث درسی دوره‌های تحصیلی رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، نویسندگان این مجموعه را برانگیخت تا مجموعه دانش خود در قالب پایان‌نامه و رساله‌های تحصیلی و مقالات علمی ـ پژوهشی در حیطه‌های مختلف فیزیولوژی ورزش کاربردی را در ترکیب با تجارب چندین ساله خویش به عنوان ورزشکار و مربی بدنساز و نیز بهره‌گیری از مطالعات پیشین، به رشته تحریر درآورند تا بخشی از جای خالی این دانش، در قالب یک مجموعه جبران شود.
محتوای این کتاب نیز در قالب 3 بخش، شامل فیزیولوژی تمرین، فیزیولوژی آمادگی جسمانی و فیزیولوژی ورزش‌ها و 19 فصل با تمرکز بر موضوعاتی همچون فیزیولوژی تمرین‌های استقامتی، قدرتی، سرعتی و توانی، فیزیولوژی بی تمرینی و بیش‌تمرینی، فیزیولوژی آمادگی جسمانی و آزمون‌های سنجش آمادگی جسمانی مرتبط با سلامتی و اجرای ورزشی و همچنین فیزیولوژی برخی ورزش‌های منتخب، تهیه شده است.
شایان ذکر است، این کتاب با توجه به اینکه توسط 3 نفر از اساتید مطرح حوزه فیزیولوژی ورزشی کشور به رشته تحریر درآمده، با استقبال خوب مخاطبان همراه و موجب تجدید چاپ کتاب برای مرتبه دوم و سوم شد.
کتاب مذکور در قطع: وزیری (534 صفحه) و به قیمت: 75000 تومان آماده ارائه به دوست داران کتاب است. 
علاقه‌مندان می‌توانند جهت دانلود فایل PDF فهرست مطالب کتاب اینجا کلیک نموده و برای خرید کتاب با شماره تلفن 02188747632(داخلی 214)تماس حاصل نمایند.

 

کلید واژه ها: کتاب فیزیولوژی ورزش کاربردی دکتر حمید آقاعلی‌نژاد دکتر حمید رجبی دکتر معرفت سیاه کوهیان انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی


نظر شما :