عقد تفاهم‌نامه همکاری میان پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و شرکت رویین‌تن سونا

تعداد بازدید:۴۳۷
تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان «پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» و «شرکت رویین‌تن سونا» منعقد شد.
عقد تفاهم‌نامه همکاری میان پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و شرکت رویین‌تن سونا

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، به منظور همکاری در زمینه تجاری­‌سازی محصولات و خدمات نوآورانه ورزشی از طریق برنامه­‌ها و پروژه‌­های مشترک پژوهشی، اجرایی، عقد قرارداد و ... تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و شرکت رویین‌تن سونا توسط دکتر زهرا سلمان «رئیس پژوهشگاه» و دکتر احمد گلستانی «مدیر شرکت» به امضا رسید.

از جمله مهم‌ترین مفاد این تفاهم‌نامه شامل: «مشارکت در انجام طرح­‌های پژوهشی مشترک جهت تائیدیه علمی و توسعه آتی محصولات/ خدمات موضوع قرارداد»، «فراهم نمودن شرایط حضور شرکت در نمایشگاه­‌ها، همایش­‌ها و رویدادهای برگزار شده توسط پژوهشگاه»، «فراهم نمودن شرایط معرفی محصولات موضوع تفاهم‌نامه در وب‌سایت و شبکه‌های مجازی پژوهشگاه و محصولات موضوع تفاهم‌نامه از طریق مکاتبات اداری برون‌سازمانی»، «برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی با محوریت معرفی محصولات موضوع تفاهم‌نامه»، «فراهم نمودن شرایط بهره­‌گیری شرکت از امکانات آزمایشگاهی پژوهشگاه در راستای ارتقا و بررسی عملکرد محصولات موضوع تفاهم‌نامه»، «مشارکت در بازاریابی و فروش محصولات موضوع تفاهم‌نامه»، «مشارکت در طراحی و تولید محصولات جدید فناورانه»، «مشارکت در حوزه پژوهش و ساخت محصولات جدید شرکت» می‌باشد.

همچنین، «مشاوره، منتورینگ و شتابدهی به طرح­‌های فناورانه معرفی شده از سوی پژوهشگاه»، «مشارکت در انجام طرح‌­های پایش سلامت مشترک»، «همکاری با دانشجویان و اساتید معرفی شده از سوی پژوهشگاه به منظور انجام پایان‌­نامه یا طرح‌­های تحقیقاتی»، «همکاری جهت در اختیار گذاشتن فضای کارگاهی و آزمایشگاهی شرکت»، «در اختیار قرار دادن خدمات، محصولات و پشتیبانی موضوع قرارداد جهت نمایشگاه‌­ها، رویدادها و همایش­‌های پژوهشگاه»، «بررسی و امکان‌سنجی حمایت از ایده­‌های ساخت محصولات و یا نرم‌افزارهای در حوزه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی» از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

لازم به ذکر است، دکتر بهنام نقی‌پور «سرپرست معاونت فناوری پژوهشگاه»، دکتر حسین زارعیان «معاون فرهنگی و اجتماعی» و دکتر غلامرضا لطفی «سرپرست معاونت پژوهشی وتحصیلات تکمیلی» از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

 

انتهای خبر/


نظر شما :