فستیوال بازی‌های مینی المپیک کودکان برگزار شد

۲۳ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۶ کد : ۹۹ معاونت فناوری اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۰۱۳
فستیوال بازی‌های مینی المپیک کودکان توسط کانون علمی بازی و ورزش کودکان برگزار شد
فستیوال بازی‌های مینی المپیک کودکان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی، فستیوال بازی‌های مینی المپیک کودکان توسط کانون علمی بازی و ورزش کودکان توسط کانون علمی بازی و ورزش کودکان وابسته به مرکز نوآوری فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم و با حمایت انجمن بین المللی بازی‌های حرکتی و ورزش کودکان، انجمن حمایت از حق بازی کودکان، سازمان توسعه فعالیت بدنی فدراسیون ورزش های همگانی، انجمن بازی‌ها و ورزش کودکان فدراسیون ورزش‌های همگانی ۲۱ تیر ماه با حضور بیش از ۷۰۰ نفر شامل کودکان شرکت کننده از مؤسسات کودک به همراه والدین آنها برگزار شد.
 هدف از برگزاری این رویداد افزایش آگاهی والدین و مربیان به اهمیت توجه بیشتر به بازی‌های حرکتی و هشدار برای ورود زود هنگام کودکان به ورزش‌های تخصصی، آشنایی ابتدایی با برخی رشته‌های ورزشی و نمادهای المپیک بود. در این رویداد صرف‌نظر از بردوباخت، تمام شرکت‌کنندگان با اجراهای موفق یا ناموفق مورد تشویق حاضران قرار گرفتند. در این فستیوال کودکان ضمن اینکه شادی و هیجان را همراه باهم بازی‌های خود در فعالیت‌های گروهی تجربه کردند، آموختند تا رفتارهای ارتباط با دیگران و تعاملات اجتماعی را نیز یاد بگیرند.
در مراسم اختتامیه با اهدای مدال و لوح یادبود به تمام کودکان برای شرکت در بازی‌های ورزشی تقدیر شد. قرار است این رویداد با پروتکل‌های مشخص و حمایت سازمان‌های حامی زیر نظر کانون علمی بازی و ورزش کودکان در سطح کشور برگزار شود.

 


نظر شما :