کتاب «هم آفرینی ارزش در مدیریت ورزشی» منتشر شد

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۸ کد : ۹۵۰ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۱۲۹
پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، کتاب «هم‌آفرینی ارزش در مدیریت ورزشی» را منتشر کرد.
کتاب «هم آفرینی ارزش در مدیریت ورزشی» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، کتاب «هم‌آفرینی ارزش در مدیریت ورزشی»، تألیف: هربرت وراتسچک، کریس هوربل و باستین پوپ و ترجمه: دکتر مصطفی افشاری و دکتر فهیمه محمدحسن، از سوی انتشارات پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی چاپ و روانه بازار کتاب شد.

آشنایی با کتاب

کتاب حاضر درصدد است، به مخاطبان علاقه‌مند به ورزش و بازاریابی ورزشی، کلیدواژه ارزش را در عرصه محصولات ورزشی تشریح نموده و شکل‌دهی آن را در یک چرخه که شامل: مشارکت مشتریان، تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات است، بیان نماید. همچنین، نویسندگان در 5 فصل، با ارائه تمثیل‌های به‌ روز، در تلاش هستند، به خوانندگان اهمیت اشتراک نظر مشتریان و برگزارکنندگان رویدادها و تولیدکنندگان و حامیان ورزش و محصولات ورزشی را نشان دهند. در این‌ بین، نقد شرایط کنونی، نتایج آخرین تحقیقات، بازتعریف اقتصاد ورزش و همچنین به‌کارگیری این مفاهیم در صنعت ورزش به رشته تحریر درآمده است.

این اثر بر مبنای مسائل علمی (برای مثال، منطق چیرگی خدمات) و شواهد تجربی، به بیان اهمیت مشتریان و دیگر شرکت‌ها و سازمان‌ها (شبکه‌های خدمات) برای تولید محصولات و ارائه خدمات باکیفیت می‌پردازد. 5 مقاله در این خصوص، به بیان ابعاد مختلف هم‌آفرینی ارزش، مانند چارچوب ارزش ورزشی، بسترهای هم‌آفرینی ارزش به شیوه مشتری به مشتری، انجمن‌های مصرف هواداران، هم‌تخریبی ارزش و راهکارهای هم‌رقابتی، پرداخته‌اند. این مقالات همچنین درک ما را در خصوص فرآیندهایی که منجر به ایجاد ارزش مشترک میان طرفین مختلف می‌شوند، گسترش می‌دهند. علاوه بر این، این محققان، مسائلی را بیان می‌کنند که در عمل، مفید هستند و دستورالعمل‌ها و راهکارهایی را معرفی می‌کنند که هم‎راستا با مفهوم «هم‌آفرینی ارزش» می‌باشند. در این راه، این کتاب، نظریه‌های بهتری را بسط می‌دهد و در ایجاد ارزش، به‌ عنوان یک فرایند مشارکتی نسبی و پویا میان عوامل چندگانه، برای مدیران ورزشی مفید است.

علاقه‌مندان به مدیریت ورزش، بازاریابی و اقتصاد ورزشی در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، همچنین مدیران و علاقه‌مندان به حوزه مدیریت و بازاریابی ورزشی می‌توانند از نکات ارزشمند این کتاب، بهره‌مند شوند.

کتاب مذکور دارای 174 صفحه، در قطع وزیری و به قیمت 72،000 تومان می‌باشد؛ دوست‌داران کتب ورزشی می‌توانند جهت خرید کتب انتشارات پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، از روش‌های زیر اقدام نمایند.

  • تماس تلفنی: شماره تلفن 02188747836  و 02188747793 داخلی 200
  • مراجعه حضوری: تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان میرعماد، کوچه پنجم، پلاک سه ( با هماهنگی قبلی)
  • خرید آنلاین: از طریق نشانی لینک: https://ssrc.ac.ir/farhangi/fa/page/318 (سایت‌های آدینه‌بوک، کتاب‌متاب و بامربی)

شایان‌ ذکر است، برای سفارش‌های بالاتر از مبلغ صد هزار تومان (ویژه سفارش تلفنی)، ارسال کتاب‌ها به سراسر کشور به‌ صورت رایگان، انجام خواهد شد.


دانلود فایل پی دی اف صفحات ابتدایی کتاب
 


لینک دانلود فایل

نظر شما :