کتاب «اصول و فلسفه تربیت‌بدنی و ورزش» منتشر شد

۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۰ کد : ۹۴۰ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۰۸۸
پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی کتاب «اصول و فلسفه تربیت‌بدنی و ورزش» را منتشر کرد.
کتاب «اصول و فلسفه تربیت‌بدنی و ورزش» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی، کتاب «اصول و فلسفه تربیت‌بدنی و ورزش»، تألیف: دکتر حبیب هنری، از سوی انتشارات پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی، به تازگی منتشر و به بازار کتاب عرضه‌ شده است.

آشنایی با کتاب

آنچه در این اثر ارائه می‌شود، مجموعه‌ای از محورها و مطالبی است که در قالب بحث‌های مبنایی و پایه در حوزه تربیت‌بدنی و ورزش می‌باشند و تلاش شده از مرزهای تاریخ عبور کرده و از گذشته‌های دور تا به امروز، به این موضوع بپردازد. این کتاب در 12 فصل تنظیم‌ شده و مباحث مورد نیاز دانشجویان رشته علوم ورزشی و سایر علاقه‌مندان به این حوزه، با زبانی ساده مطرح‌ شده است.

«فصول اول تا سوم» به دیدگاه‌های فلسفی و مبانی تربیت‌بدنی و ورزش می‌پردازد. در «فصل چهارم» مفاهیم و اصطلاحات رایج در این رشته مطرح می‌شود و در «فصل پنجم و ششم» جایگاه تربیت‌بدنی و ورزش در تعلیم و تربیت ایران و اسلام، به‌ تفصیل بیان می‌شود. موضوع ارزش‌ها در ورزش و بازی منصفانه، از مطالبی است که در «فصل هفتم و هشتم» به آن اشاره می‌شود و در «فصل نهم» خواننده با مباحث پایه‌ای مرتبط با اخلاق در ورزش آشنا و همچنین در «فصل دهم» مبحث ورزش در مذهب و فرهنگ را دنبال می‌کند. در «فصل یازدهم» مطالب به‌روز سیاست و ورزش و در «فصل دوازدهم»، در خصوص آینده تربیت‌بدنی و ورزش و دورنمای رشته، توضیحات مربوطه ارائه می‌شود.

این کتاب دارای 298 صفحه، در قطع وزیری و به قیمت 75،000 تومان می‌باشد؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت خرید کتب انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، از روش‌های زیر اقدام نمایند.

  • تماس تلفنی: شماره تلفن 02188747836  و 02188747793 داخلی 200
  • مراجعه حضوری: تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان میرعماد، کوچه پنجم، پلاک سه (لطفا با هماهنگی قبلی، مراجعه بفرمایید.)
  • خرید آنلاین: از طریق آدرس لینک https://ssrc.ac.ir/farhangi/fa/page/318/ (سایت‌های آدینه‌بوک، کتاب‌متاب و بامربی)

شایان ذکر است، برای سفارش‌های بالاتر از مبلغ صد هزار تومان (ویژه سفارش تلفنی)، ارسال کتاب‌ها به سراسر کشور به‌ صورت رایگان، انجام خواهد شد.

 

دانلود فایل پی دی اف صفحات ابتدایی کتاب


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: اصول و فلسفه تربیت بدنی و ورزش فلسفه ورزشی تربیت بدنی و ورزش مبانی تربیت بدنی و ورزش انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی تاریخ ورزش کتاب ورزشی کتاب تربیت بدنی دانشجویان تربیت بدنی


نظر شما :