آخرین مهلت ارسال درخواست متقاضیان پسادکتری مشترک پژوهشگاه تربیت بدنی و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور اعلام شد

۱۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۸ کد : ۹۲ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۳۴۲
پژوهشگاه تربیت ‌بدنی و علوم ورزشی آخرین مهلت ارسال درخواست پسادکتری صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور اعلام کرد.
آخرین مهلت ارسال درخواست متقاضیان پسادکتری مشترک پژوهشگاه تربیت بدنی و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور اعلام شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت ‌بدنی و علوم ورزشی، آخرین مهلت ارسال درخواست پسادکتری مشترک پژوهشگاه تربیت بدنی و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور از تا پایان تیر ماه سال جاری اعلام شد.
بر اساس این گزارش، متقاضیان شرکت در دوره پسا دکتری فرصت دارند درخواست خود را تا پایان زمان تعیین شده به پژوهشگاه علوم ورزشی ارسال نمایند. 
گفتنی است: با عنایت به انعقاد تفاهم‌ نامه مشترک پژوهشگاه تربیت ‌بدنی با صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و با هدف ارتقای توانایی‌های پژوهشی،‌ فناورانه و آموزشی دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها و توسعه زیرساخت ‌های پژوهش حوزه علوم ورزشی کشور، پژوهشگاه برنامه اجرای دوره‌های پسادکتری را در دستور کار خود قرار داده است.
متقاضیان حضور در این دوره‌ها ضمن استفاده از پتانسیل‌های پژوهشی موجود در پژوهشگاه تربیت ‌بدنی و علوم ورزشی از حمایت‌های این دوره (ازجمله دریافت کمک‌هزینه معادل با 85 درصد حقوق استادیار پایه‌یک در سال پذیرش پژوهشگر) بهره‌مند شده و اولویت‌های موردنیاز جامعه در حوزه ورزش را اجرا نموده و از طریق این دوره‌ها به توسعه زیرساخت‌های علمی و پژوهشی کشور کمک می‌نمایند.
تمام فارغ‌التحصیلان دوره دکتری تخصصی در رشته‌های مختلف که مشغول به کار تمام‌ وقت در هیچ سازمانی نبوده و حداکثرکمتراز 3 سال از زمان فارغ‌التحصیلی آنها گذشته باشد، جهت انجام پژوهش در حوزه علوم ورزشی و در گام نخست با موضوع «استعدادیابی در ورزش» از دیدگاه رشته و گرایش‌های مختلف مرتبط با این حوزه می‌توانند از امکانات موجود استفاده کنند.
شایان‌ذکر است پژوهشگاه تربیت ‌بدنی و علوم ورزشی علاوه برجذب دانشجوی پسادکتری با همکاری صندوق حمایت از پژوهشگران ریاست جمهوری، با استفاده از ظرفیت بنیاد نخبگان نیز دانشجوی پسادکتری جذب می‌نماید که اطلاعات مربوط به هر دو شیوه جذب این دانشجویان در سایت پژوهشگاه به نشانی: www.ssrc.ac.ir در دسترس می‌باشد.
 علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیریت آموزش‌های تخصصی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با شماره تلفن های : 88747836-8747793 داخلی 115 تماس حاصل نمایند.

 

کلید واژه ها: دوره پسا دکتری پژوهشگاه تربیت بدنی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور


نظر شما :

عبدالرضا علی جانی ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۸
باسلام واحترام. بنده جهت شرکت در دوره پسادکتری در تاریخ 98.03.22 حضوری مراجعه کرده ودرخواستم را به همراه مدارک و رزومه بامشخص کردن 3 اولویت پس از صحبت با مدیریت تحویل دبیرخانه دادم.رسیدنامه به شماره 31121 مورخ 1398.03.22 که البته فرمودند که در سایت نخبگان هم باید اطلاعات بارگزاری شود که پس از چند بار سعی تنها مشخصات فردی و تحصیلات را بارگزاری نموده و مقالات علمی و سایر موارد مقدور نشد. لطفا راهنمایی فرمایید.
پاسخ مدیر سایت ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۰

با سلام

 لطفا با شماره تلفن های : 88747836-88747793-88747632 داخلی 115 تماس حاصل نمایید.

با آرزوی موفقیت برای شما

ریحانه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | ۱۷:۲۱
با سلام در این پیام، متاسفانه نه اخرین تاریخ ذکر شده و نه ادرسی که باید مدارک و، درخواست ارسال بشه
پاسخ مدیر سایت ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۷

با سلام و احترام

ضمن تشکر از ارسال پیام ،به استحضار می رساند که تاریخ مورد نظر تا یایان تیر ما ذکر شده و برای ارتباط هم در پایان خبر شماره تلفن های مدیریت اموزش درج شده است.

شماره تلفن های : 88747836-8747793 داخلی 115

موفق و پیروز باشید.