برگزاری پنل تخصصی فدراسیون شنا در سیزدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی

۰۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۵ کد : ۹۱۷ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۱۹۵
کمیته پژوهش فدراسیون شنا باهمکاری پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری اولین پنل علمی تخصصی فدراسیون را با سخنرانی و ارائه جدیدترین مقالات علمی پژوهشی مرتبط به فدراسیون را برگزار می نماید
برگزاری پنل تخصصی فدراسیون شنا در سیزدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کمیته پژوهش فدراسیون شنا با همکاری پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی  همزمان با برگزاری "سیزدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی"؛ اولین پنل علمی تخصصی فدراسیون را با سخنرانی و ارائه جدیدترین مقالات علمی پژوهشی مرتبط به فدراسیون را برگزار می‌نماید.

مربیان، ورزشکاران و مدرسان ورزش‌های آبی کشور و کلیه علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و شرکت در این پنل تخصصی یک‌روزه از طریق سامانه آموزش فدراسیون شنا با ورود به صفحه شخصی خود اقدام کنند.

با توجه به شرایط پاندومی کرونا و دستورالعملی‌های ابلاغی این پنل به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد و برای شرکت‌کنندگان در آن گواهی معتبر و مشترک با تائید فدراسیون و پژوهشگاه صادر خواهد شد که این گواهی ضمن داشتن امتیاز پژوهشی برای شرکت‌کنندگان از ۱۵ امتیاز آموزشی پیش‌نیاز معتبر جهت گرفتن مدارج مربیگری و داوری و دوره‌های مختلف ارتقاء فدراسیون بهره‌مند خواهند بود.

آخرین‌مهلت ثبت‌نام:

۱۵ اسفند ۱۴۰۰

علاقه مندان می توانند اخبار تکمیلی را از وب سایت فدراسیون شنا به نشانی:www.irsf.ir و یا از طریق وب سایت سیزدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی به نشانی:13thcong.ssrc.ac.irدنبال نموده و یا سوالات و درخواست های خود را ازطریق مسیرهای زیر پیگیری نمایند.

a.khorjahani@gmail.com

09125824056
دکترعلی خورجهانی- سرپرست کمیته پژوهش و دبیر پنل تخصصی فدراسیون شنا

 

انتهای پیام/

کلید واژه ها: پنل علمی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو سیزدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی


نظر شما :