از تاریخ ۳ الی ۱۰ بهمن ماه

تخفیف ویژه کتب انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی در نمایشگاه مجازی کتاب

۰۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۱ کد : ۹۰۱ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۰۰
انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در دومین نمایشگاه مجازی کتاب، در تاریخ ۳ الی ۱۰ بهمن ماه، مشارکت دارد.
تخفیف ویژه کتب انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی در نمایشگاه مجازی کتاب

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب در تاریخ 3 الی 10 بهمن ماه (به مدت 8 روز)، برگزار خواهد شد. انتشارات «پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» نیز در این دوره از نمایشگاه مشارکت دارد و کتاب منتشر شده توسط کلیه ناشران از جمله انتشارات پژوهشگاه (چاپ سال‌های 1391 الی 1400)، با تخفیف ویژه 20 درصدی به دوست داران علم و کتاب در سراسر کشور، ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت خرید کتب انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی بر روی آدرس لینک https://b2n.ir/t55795 کلیک نمایند. قابل توجه است، سفارش خرید در این نمایشگاه به صورت 24 ساعته امکان پذیر و ملاک قیمت کتاب، مبلغ درج شده در سبد خرید، (پس از اعمال 20 درصد تخفیف) است. همچنین، خریداران موظف هستند، نشانی و کد پستی خود را به صورت کامل و دقیق ثبت کنند و مسئولیت خطا در ثبت نشانی برعهده خریدار خواهد بود.

دوستداران کتاب همچنین می‌توانند برای خرید بن کتاب (ویژه دانشجویان، طلاب، اساتید دانشگاه و اعضای هیأت علمی) به سامانه بن کتاب به نشانی https://bon.tibf.ir و جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید کتاب، نحوه ارسال آثار و کلیه موارد مرتبط با این نمایشگاه به آدرس لینک https://book.icfi.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 02191009898 (ساعات 9 الی 18)، تماس حاصل نمایند.

فایل PDF لیست کتب انتشارات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی
 


نظر شما :