معرفی پژوهشگران برتر پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی

۰۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۸ کد : ۸۸۸ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۴۲
دکتر مصطفی افشاری و دکتر صالح رفیعی، به‌عنوان پژوهشگران برتر پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در طول یک سال گذشته، شناخته شدند
معرفی پژوهشگران برتر پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، بر اساس ارزیابی عملکرد اعضای هیأت علمی در امور پژوهشی، آموزشی، اجرایی و فرهنگی، مبتنی بر آیین‌نامه ارزیابی عملکرد سالیانه آنها و همچنین شاخص‌های خاص پژوهشگاه تربیت‌بدنی در خصوص اجرای وظایف و ارائه خدمت به جامعه، دکتر مصطفی افشاری «عضو گروه پژوهشی مدیریت ورزشی» حائز رتبه اول و دکتر صالح رفیعی «عضو گروه پژوهشی رفتار حرکتی و مدیر گروه» حائز رتبه دوم و موفق به کسب عنوان ارزشمند «پژوهشگر برتر» شدند.

ازجمله مهم‌ترین دستاوردهای علمی برگزیدگان، می‌توان به انجام تحقیقات کاربردی، اجرای طرح‌های پژوهشی سفارش محور (سفارش از سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها)، انتشار چندین عنوان مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی، تألیف و ترجمه کتب تخصصی و ... اشاره کرد.

پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، ضمن عرض تبریک به این بزرگواران؛ موفقیت بیش‌ازپیش برای آنها، جهت دستیابی به اهدافی والا و کمک به ارتقای علمی ورزش کشور، آرزومند است.

شایان‌ذکر است، پژوهشگاه تربیت‌بدنی هرساله پس از بررسی فعالیت‌های اعضای هیأت ‌علمی خود در تمامی گروه‌های پژوهشی، هم‌زمان با هفته پژوهش و فناوری، اقدام به معرفی پژوهشگران برتر می‌نماید.
 

کلید واژه ها: پژوهشگران برتر دکتر مصطفی افشاری دکتر صالح رفیعی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی


نظر شما :