دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود

اولین سمپوزیوم بین‌المللی استارتاپ ها و نوآوری‌های ورزشی

۱۵ آذر ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۹ کد : ۸۷۴ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۶۸۷
فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران با همکاری پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی سمپوزیوم بین‌المللی استارتاپ ها و نوآوری‌های ورزشی را برگزار می‌کند
اولین سمپوزیوم بین‌المللی استارتاپ ها و نوآوری‌های ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، این سمپوزیوم که به میزبانی فدراسیون ووشو در تاریخ 23 دی‌ماه انجام خواهد شد، در بخش اول موانع و راهکارهای توسعه استارتاپ های ورزشی در سطح ملی و بین‌المللی توسط صاحب‌نظران داخلی و خارجی فضای اکوسیستم استارتاپی ورزش برای علاقه‌مندان و فعالان این حیطه ارائه می‌شود.

در بخش دوم ایده‌ها و پروژها در کارگروه ویژه بررسی‌شده و استارتا پ های منتخب رویداد معرفی خواهند شد و به ارائه برنامه موردنظر خود خواهند پرداخت.

فدراسیون ووشو سعی دارد در این رویداد ضمن بررسی علمی و آکادمیک موضوع نوآوری‌های ورزشی، گامی عملی در راستای شعار سال «تولید، رفع موانع و پشتیبانی‌ها» پرداخته و زمینه‌های حضور ایده‌ها و نوآوری‌های جدید را در فدراسیون ووشو فراهم نماید.

بر اساس این گزارش، به دنبال فراخوان ارائه‌شده توسط فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران، استارتا پ ها و کسب‌وکارهای ورزشی مرتبط با ورزش ووشو می‌توانند ایده‌ها و پروژه‌ای خود را در قالب فایل بیزینس مدل و همچنین درخواست حمایت‌های مورد نیاز تا تاریخ 1400/10/10 به پست الکترونیکی به نشانی: iran_wushu_federation@yahoo.com ارسال کنند.


 

دانلود پوستر

کلید واژه ها: سمپوزیوم بین‌المللی استارتاپ ها پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران


نظر شما :