گزارش فناوری های فوتبال در سال ۲۰۲۰

۱۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۲ کد : ۷۹۶ معاونت فناوری اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۶۶
کاربرد هوش مصنوعی در ورزش: فوتبال چگونه از تکنولوژی بهره می‌برد؟
گزارش فناوری های فوتبال در سال ۲۰۲۰

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، استفاده از هوش مصنوعی در بخش‌های مستقیم ورزشی، کیفیت پخش را بطور قابل‌توجهی افزایش داده است. بازی‌ها در زمان پخش بطور زنده مورد تجزیه‌وتحلیل قرار می‌گیرند و پیش‌بینی‌ها و آمار تولیدشده می‌توانند توسط مفسران استفاده شوند یا به‌عنوان بخشی از پخش مستقیم برای کاربران ارسال شوند تا آنان بتوانند تجربه خود را از دیدن یک بازی زنده شخصی‌سازی کنند.

به‌عنوان‌مثال شرکت Sporttotal یکی از مهم‌ترین شرکت‌های فناوری ورزشی در اروپا است که با فناوری‌های منحصربه‌فرد خود در پخش زنده، توانسته انقلابی درصحنه فوتبال آلمان و اروپا ایجاد کند. این شرکت بازی‌ها را بطور زنده در پلتفرم برتر خود به نام sporttotal.tv پخش می‌نماید.

این راه‌حلی است که تغییر مسیر از پخش سنتی را به سمت استفاده از محتوا در دستگاه‌های تلفن همراه تسریع خواهد نمود. تمرکز Sporttotal در سال ۲۰۲۱ به‌وضوح بر بهبود توسعه فناوری خود این شرکت به‌ویژه درزمینه هوش مصنوعی و انتشار محصولات و خدمات جدید است؛ مانند ابزار تجزیه‌وتحلیل بازی برای مربیان فوتبال، حمایت از باشگاه‌ها از طریق اجازه دادن به هواداران برای به وجود آوردن‎ مدل‌های کسب درآمد جدید و انتشار برنامه پخش. علاوه بر این، این شرکت دوربین پانورامای خود را برای خرید مستقیم در اختیار باشگاه‌ها قرار خواهد داد.

 هر باشگاه در آلمان قادر خواهد بود تا بخشی از پروژه sporttotal شود. با استفاده از برنامه و دوربین پانوراما، این شرکت می‌خواهد باشگاه‌های فوتبال را قادر سازد تا خودشان محتوای خود را تولید کرده و از این طریق به هواداران حتی در مورد زندگی روزمره تیم، مثلاً از اتاق رختکن، زمین تمرین و جشن قهرمانی، بینش بیشتری دهد.

این گزارش نگاهی به دنیای تکنولوژی فوتبال از منظر جعرافیایی دارد. میزان منابع تخصیص داده‌شده از سوی کشورها و شهرها و همچنین بررسی دقیق توزیع استارتاپ های فوتبالی در مناطق جغرافیایی گوناگون به تفکیک کشور و شهر، از مواردی خواهد بود که در این گزارش قابل‌ملاحظه خواهد بود.

 

دانلود کامل گزارش فناوریهای فوتبال 2020
 

کلید واژه ها: فناوری های فوتبال تکنولوژی هوش مصنوعی


نظر شما :