به‌منظور توسعه همکاری‌های دوجانبه برگزار شد؛

۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۹ کد : ۷۷۹ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۰۲
نشست مشترک پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور
به‌منظور توسعه همکاری‌های دوجانبه برگزار شد؛

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، به‌منظور توسعه همکاری‌های دوجانبه برای حمایت از طرح‌های پژوهشی مشترک و حمایت از پژوهشگران کشور، نشست مشترکی با حضور دکتر علی شریف نژاد رئیس پژوهشگاه به همراه دکتر علی کاشی معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی و دکتر محمد شریعت زاده معاون فناوری پژوهشگاه و دکتر ایمان افتخاری رئیس و دکتر مسعود امینی معاون آینده‌پژوهی علم و فناوری صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در محل پژوهشگاه برگزار شد.

در این نشست پس از ارائه گزارش مبسوطی از فعالیت‌ها و دستاوردهای پژوهشگاه توسط دکتر علی شریف نژاد، طرفین در خصوص توسعه روابط و همکاری برای حمایت از طرح‌های پژوهشی مشترک به توافق رسیدند.

بر اساس این گزارش مقرر شد، پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور پس از اجرای موفق 5 طرح پژوهشی یا پسادکتری مشترک در سه سال گذشته اقدام به حمایت از حداقل 10 طرح دیگر نمایند.

همچنین در این جلسه، درزمینهٔ جذب دانشجوی پسادکتری، حمایت از طرح‌های فناورانه و حمایت از پژوهش‌های نیازمحور در استانهای مختلف کشور تبادل‌نظر و توافق اولیه حاصل شد.

در ادامه این دیدار رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آزمایشگاه مرکزی پژوهشگاه علوم ورزشی با امکانات موجود، خدمات عمومی و تخصصی قابل‌ارائه در آن و نحوه ارائه خدمات مختلف تخصصی در پژوهشگاه آشنا شد.
 

کلید واژه ها: همکاری‌های دوجانبه پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور


نظر شما :