حمایت مرکز نوآوری فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه علوم ورزشی از حضور استارت آپ های ورزشی در نمایشگاه ورزش

۲۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰ کد : ۷۴ معاونت فناوری اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۲۲۲
مرکز نوآوری فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه علوم ورزشی از حضور استارت آپ های ورزشی در نمایشگاه sportex۲۰۱۹ حمایت می‌کند
حمایت مرکز نوآوری فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه علوم ورزشی از حضور استارت آپ های ورزشی در نمایشگاه ورزش

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، مرکز نوآوری و شتاب دهی فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه علوم ورزشی به‌عنوان تنها مرکز تخصصی حامی استارت آپ های ورزشی در داخل کشور در راستای فعالیت‌های حمایتی خود در نظر دارد تا تسهیلاتی را برای حضور استارت آپ های ورزشی فعال کشور در نمایشگاه ورزش 2019 sportex فراهم کند. بر این اساس و با توجه به هماهنگی صورت گرفته با مسئولان نمایشگاه، مرکز نوآوری پژوهشگاه بخشی از هزینه‌های اجاره غرفه استارت آپ های ورزشی را تقبل و پرداخت خواهد کرد.
نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزش همانند سال‌های گذشته و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از تاریخ 18 الی 21 تیرماه برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه فعالان حوزه صنعت ورزش، آخرین محصولات و فناوری‌های ورزشی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را ارائه خواهند نمود.
در این دوره از نمایشگاه و برای اولین بار بخشی از فضای نمایشگاهی به استارتاپ اسپورتکس اختصاص داده‌شده است که مجموعه رویدادهایی است که طی چهار روز در تیرماه ۱۳۹۸ باهدف شناسایی و معرفی استارت آپ های فعال حوزه فناوری‌های ورزشی ایران، نوآوری‌‌ها در حوزه ‏فناوری‌های ورزش و سلامت برگزار می‌شود. اسپورتکس استارتاپ میزبان فعالان اکوسیستم استارتاپی در ورزش و سلامت می‌باشد.
استارت آپ های ورزشی علاقه‌مند به بهره‌مندی از این شرایط لازم است فرم زیر را تکمیل و حداکثر تا تاریخ چهارشنبه 5 تیرماه به نشانی Sport.tech@yahoo.com ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88904187- 021 و داخلی‌های (456،451، 442) تماس حاصل نمایند. 

 

فرم ثبت نام


 

کلید واژه ها: نمایشگاه ورزش مرکز نوآوری فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه علوم ورزشی


نظر شما :