کارگاه کاربرد گیمیفیکیشن در بازاریابی ورزشی برگزار میشود
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیتبدنی و علوم ورزشی، کارگاه کاربرد گیمیفیکیشن (Gamification) در بازاریابی ورزشی بهمنظور آشنایی بیشتر دانشجویان و علاقهمندان بازاریابی حوزه ورزشی از ساعت 14 الی 16 روز دوشنبه 18 اسفندماه بهصورت مجازی برگزار میشود.
در این کارگاه دوساعته موضوعاتی همچون:" تعاریف، فرایندها و ساختار گیمیفیکیشن" توسط مهندس طه رسولی متخصص طراحی و انتشار بازیهای رایانهای و موبایلی، سردبیر، مترجم و نویسنده نشریه دنیای بازی، مدیر نشر شرکت آواگیمز و بنیانگذار شرکت KD games و " کاربردهای گیمیفیکیشن در بازاریابی ورزش و مثالهای مرتبط در صنعت ورزش و تحلیل آنها " توسط دکتر مهدی رسولی عضو هیات علمی پژوهشگاه تربیتبدنی و علوم ورزشی و متخصص بازاریابی ورزشی ارائه خواهد شد.
گیمیفیکیشن در بازاریابی ورزشی...
گیمیفیکیشن یا بازیسازی که گاهی هم به بازی آفرینی ترجمه میشود ازجمله زیرمجموعههای دانش طراحی برای تغییر رفتار یا Behavioral Design است که طی سالهای اخیر، در محیط کسبوکار موردتوجه بیشتری قرارگرفته است.
سادهترین تعریف گیمیفیکیشن به این صورت است که گیمیفیکیشن یا بازیسازی، هنر تعبیه کردن مکانیزم های بازی در فضاهایی است که بهصورت پیشفرض برای بازی طراحی نشدهاند.
گیمیفیکیشن در بازاریابی به معنی استفاده از فنون و مفاهیم بازی گونه در استراتژی بازاریابی است. به شکلی این استراتژی منجر به افزایش وفاداری، آگاهی از برند و درنهایت افزایش فروش خواهد بود.
در صنعت ورزش بهویژه در حیطه ورزش حرفهای وفادار سازی هواداران و سایر مشتریان بزرگترین نیاز بخش بازاریابی سازمان میباشد. ازاینرو در این کارگاه با تعارف و ساختارهای بازیسازی و نمونههای بازیسازی در دنیای ورزش آشنا خواهیم شد.
حضور در این کارگاه مجازی از طریق لینک: https://session.ssrc.ac.ir/gamification با استفاده از نرمافزار (ادوبی کانکت) برای عموم علاقهمندان آزاد و رایگان بوده فقط در صورت نیاز به صدور گواهی هزینه دریافت میگردد.
علاقهمندان میتوانند جهت شرکت در دوره های بعدی گیمیفیکیشن و دریافت گواهی اینجا کلیک نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای ۰۲۱۸۸۷۴۷۶۳۲ و ۰۲۱۸۸۷۴۷۷۹۳ داخلی 577 و شماره همراه: 09018062981 تماس حاصل نمایند.
نظر شما :