کسب مقام برتر استارت آپ عضو هیات علمی پژوهشگاه در رویداد توان تک

۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۷ کد : ۶۷۴ معاونت فناوری اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۶۲
استارت آپ تمرینات ورزشی افراد با آسیب نخاعی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی موفق به کسب مقام اول در چهارمین رویداد توان تک گردید.
کسب مقام برتر استارت آپ عضو هیات علمی پژوهشگاه در رویداد توان تک

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، چهارمین رویداد توان تک (Tavan Tech) به همت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، با حضور استارت‌آپ‌های موفق در حوزه معلولیت باهدف معرفی سرویس‌های نوین خدمات دهندگان به جامعه افراد دارای معلولیت و توان یابان برگزار و در این دوره استارت آپ "تمرینات ورزشی افراد با آسیب نخاعی" پژوهشگاه به مدیریت دکتر فریبا محمدی و با همکاری دکتر حامد عباسی از اعضای هیات علمی پژوهشگاه تربیت‌بدنی موفق به کسب مقام نخست در این رویداد شد.

این استارت آپ به‌صورت طراحی و تولید اپلیکیشنی برای افراد با آسیب نخاعی بطور مشخص و باهدف ایجاد بستر لازم برای حفظ وضعیت موجود و ارتقا شرایط جسمی افراد دارای معلولیت با انجام حرکات ساده و کاربردی ورزشی، ایجادشده است. سهولت در دسترسی به آموزش حرکات ورزشی، طراحی تمرینات با توجه به سطح ضایعه، ملاحظات ایمنی تمرین، استقلال تمرین و ارائه خدمات مشاوره ازجمله ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌باشد.

استارت آپ"تمرینات ورزشی افراد با آسیب نخاعی"  علاوه بر کسب مقام اول و دریافت جایزه نقدی و لوح تقدیر، امکان استفاده از خدمات مرکز نوآوری تابش رعد نظیر فضای کار اشتراکی رایگان را خواهد داشت.

شایان‌ذکر است توان تک رویدادی استارت آپی در حوزه معلولیت است  که در سال¬ جاری چهارمین دوره آن با مشارکت مرکز آموزش علمی کاربردی رعد و همکاری الکام استارز به‌منظور حضور استارت آپ‌های خدمات دهنده به افراد دارای معلولیت از تاریخ ۲۹ دی‌ماه تا ۲ بهمن‌ماه به‌ صورت مجازی برگزار شد.

کلید واژه ها: مقام برتر استارت آپ پژوهشگاه تربیت‌بدنی


نظر شما :