دومین دوره تخصصی تربیت ارزیاب رشد حرکتی کودکان برگزار می‌شود

۰۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۱ کد : ۶۶۴ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۳۶۴
پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دومین دوره تخصصی تربیت ارزیاب رشد حرکتی کودکان را به‌صورت مجازی برگزار می‌کند
دومین دوره تخصصی تربیت ارزیاب رشد حرکتی کودکان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، "دومین دوره تخصصی تربیت ارزیاب رشد حرکتی کودکان" باهدف دانش‌افزایی مربیان و علاقه‌مندان به حوزه فعالیت بدنی، بازی و ورزش کودکان از تاریخ 27 لغایت 30 بهمن 99 (به‌صورت وبینار با کارورزی حضوری) توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

در این دوره که به مدت چهار روز ( 3 روز به‌ صورت مجازی و 1 روز به ‌صورت کارورزی حضوری) برگزار خواهد شد، شرکت‌کنندگان مباحثی همچون: آشنایی با مبانی سنجش و ارزیابی عملکرد انسان، آموزش اجرا و تفسیر نتایج آزمون BOT-2، آموزش ارزیابی و تفسیر نتایج آزمون MABC2، آموزش ارزیابی و تفسیر نتایج آزمون TGMD3 و آموزش کاربردی استفاده از سامانه ارزیابی رشد مهارت‌های حرکتی را فرامی‌گیرند.

 صدور گواهینامه معتبر از پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دریافت کد ارزیابی در سامانه جامع ارزیابی رشد حرکتی، کارآموزی عملی به همراه کارورزی در پروژه‌های توکیدزو انجمن توسعه ورزش و فعالیت بدنی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره است.

 شایان‌ذکر است اولویت با فارغ‌التحصیلان و دانشجویان رشته تربیت‌بدنی گرایش رفتار حرکتی می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای هماهنگی لازم و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن:  88747884 -021 داخلی 419 و شماره همراه: 09394031586 تماس حاصل نمایند.
با توجه به محدود بودن ظرفیت، حق تقدم شرکت در این دوره با افرادی است که جهت ثبت‌نام و واریز وجه سریع‌تر اقدام نمایند.


برای ثبت‌نام اینجا کلیک نمایید:

 برای دریافت شیوه‌نامه ثبت‌نام اینجا کلیک نمایید

پوستر دوره
 


نظر شما :