آغاز طرح ملی بازی و نشاط کودکانه در ۱۵ استان کشور

۰۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۹ کد : ۶۶۳ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۲۲
طرح ملی بازی و نشاط کودکانه توسط پژوهشگاه علوم ورزشی و به سفارش فدراسیون ورزش‌های همگانی در ۱۵ استان کشور، آغاز شد
آغاز طرح ملی بازی و نشاط کودکانه در ۱۵ استان کشور

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی، طرح بازی و نشاط کودکانه در کنار دو طرح دیگر لیگ تندرستی ایران و طرح نشاط (مسابقات الکترونیک فعال) در قالب طرح «زمستان فعال با ورزش همگانی» با حضوردکترعبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، دکتر محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس، دکتر محمدجواد عسگری و دکتر علیرضا پاک‌فطرت از نمایند گان مجلس و دکتر افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، در محل فدراسیون رونمایی شد.

بر اساس این گزارش این طرح یکی از طرح‌های ملی محسوب و به سفارش فدراسیون ورزش‌های همگانی توسط پژوهشگاه علوم ورزشی در بیش از 15 استان کشور در حال برگزاری است.

در این طرح بیش از 1800 کودک 4 تا 8 ساله در استان‌های منتخب، بعد از ارزیابی رشد حرکتی‌شان به مدت 24 جلسه تحت مداخله بازی‌های هدفمند حرکتی در خانه قرار خواهند گرفت و نهایتاً با ارزیابی مجدد این کودکان به بررسی اثربخشی این مداخلات در محیط‌های خانگی و با همراهی والدین پرداخته خواهد شد.

دکتر صالح رفیعی عضو هیات علمی پژوهشگاه و رئیس انجمن توسعه ورزش و فعالیت بدنی کودکان ایران در این جلسه به‌عنوان مجری طرح حاضر و در خصوص طرح و شیوه برگزاری آن توضیحات لازم را ارائه داد.
 

کلید واژه ها: طرح ملی بازی و نشاط کودکانه پژوهشگاه علوم ورزشی فدراسیون ورزش‌های همگانی


نظر شما :