به‌منظور آشنایی با ظرفیت‌های پژوهش در مدیریت ورزشی در ایران و عراق...

۰۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۰ کد : ۶۵۸ اخبار و رویدادها دفتر همکاری های بین الملل
تعداد بازدید:۱۳۳۰
وبینار بین‌المللی آشنایی با پژوهش در مدیریت ورزشی برگزار شد
به‌منظور آشنایی با ظرفیت‌های پژوهش در مدیریت ورزشی در ایران و عراق...

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی، وبینار بین‌المللی آشنایی با پژوهش در مدیریت ورزشی، به میزبانی پژوهشکده مدیریت ورزشی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و با مشارکت دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه صلاح‌الدین اربیل عراق، گروه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه کردستان و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران – شاخه استان کردستان با حضور مجازی استادان ایرانی و خارجی و جمعی از دانشجویان روز چهارشنبه اول بهمن‌ماه برگزار شد.

دکتر محسن اسمعیلی سرپرست پژوهشکده مدیریت ورزشی پژوهشگاه، دکتر سردار محمدی عضو هیات علمی دانشگاه کردستان و دکتر اُذر سعدی اسماعیل استادیار دانشگاه صلاح‌الدین به‌عنوان مدرسین این دوره به ارائه سخنرانی پرداختند.

آشنایی با ظرفیت‌های پژوهش در مدیریت ورزشی در ایران و عراق، آشنایی با سازمان‌های پژوهشی ورزشی در ایران و عراق، مباحث علمی در حوزه پژوهش در مدیریت ورزشی، آشنایی با روش‌های پژوهش در مدیریت ورزشی، بررسی وضعیت موجود و شناسایی ظرفیت‌های همکاری آتی ازجمله مباحث ارائه‌شده در این وبینار بود.

 دکتر اسمعیلی پیرامون ظرفیت‌های همکاری در پژوهشگاه تربیت‌بدنی و به‌طور اخص پژوهشکده مدیریت ورزشی با دانشگاه صلاح‌الدین و معرفی ظرفیت‌های موجود در کشور درزمینهٔ مدیریت ورزش پیشنهاد‌های کاربردی و قابل‌اجرا ارائه داد.

همچنین دکتر اُذر سعدی اسماعیل در صحبت‌های خود به معرفی دانشگاه صلاح‌الدین و شرایط موجود دانشگاه ازلحاظ پژوهشی اشاره‌کرده و اذعان داشت: این دانشگاه که در حال حاضر دارای دانشجوی ارشد و دکتری مدیریت ورزشی است در حوزه روش‌های نوین پژوهش و میزان تسلط پژوهشگران با مبانی جدید جستجو در اینترنت و تکنولوژی‌های رایج دنیا نیاز به آموزش بیشتر دارند.


 

کلید واژه ها: وبینار پژوهش در مدیریت


نظر شما :