ویژه مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی شهر تهران

دوره آموزشی ملاحظات ورزش در زمان کرونا برگزار می شود

تعداد بازدید:۳۳۳۲
دوره آموزشی ملاحظات ورزش در زمان کرونا در طی روزهای دوشنبه ۲۹ دی ماه و چهارشنبه اول بهمن ماه، به صورت مجازی و غیرحضوری، برگزار خواهد شد.
دوره آموزشی ملاحظات ورزش در زمان کرونا برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، دوره آموزشی ملاحظات ورزش در زمان کرونا توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی و با همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی، طی روزهای دوشنبه 29 دی ماه و چهارشنبه اول بهمن ماه، به صورت مجازی و غیرحضوری، برگزار خواهد شد.

در اولین روز برگزاری این گارگاه آموزشی موضوعاتی همچون" اصول ایمنی و بهداشت اماکن ورزشی در دوران کرونا، راهنمای عملکرد مدیران اماکن ورزشی،اصول بهداشت فردی ورزشکار، تمرینات عمومی برای افراد مختلف، سخنرانی پروفسور رالف برند «سردبیر نشریه آلمانی پژوهش‌های ورزشی و مدیرگروه روان‌شناسی ورزشی در دانشگاه پوتسدام» با موضوع «ورزش و سلامتی در زمان شیوع ویروس کووید 19 (Exercise and well-being during the COVID-19 pandemic)» توسط مدرسان ارائه خواهد شد.

در دومین روز این رویداد ، تهیه پروتکل‌های متناسب با باشگاه ورزشی،اصول طراحی تمرین در دوران قرنطینه،ایمونولوژی ویروس، شیوه اجرای تمرینات بعد از ابتلا به بیماری کرونا از دیگر موضوعات تدوین شده برای آموزش مجازی دو روزه می باشد.

 

دانلود برنامه رمانبندی دوره آموزشی
 

کلید واژه ها: دوره آموزشی ملاحظات ورزش در زمان کرونا


نظر شما :