اعلام سین کلی برنامه دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی

۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۸ کد : ۵۴۸ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۸۲۵
سین کلی برنامه دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی اعلام شد
اعلام سین کلی برنامه دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، سین کلی برنامه دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی از سوی دبیر خانه همایش اعلام شد.

تمامی علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند ضمن نصب برنامه ادوبی کانکت (بر روی تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر و ...) در طی روزهای برگزاری این رویداد، از طریق‌ لینک‌های درج شده در سایت همایش به نشانی https://12thcong.ssrc.ac.ir، بدون پرداخت هزینه و به صورت مجازی در همایش حضور داشته باشند. 

 افرادی که برای همایش‌ مقاله‌ای‌ ارسال نکرده‌اند و مایل هستند گواهی شرکت دریافت نمایند، لازم است به بخش ثبت‌نام بدون مقاله در سایت همایش به نشانی: https://12thcong.ssrc.ac.ir/page_2015.html مراجعه نمایند و علاوه بر ثبت اطلاعات خود، جهت صدور گواهی، مبلغ 50 هزار تومان نیز پرداخت نمایند.

همچنین علاقه‌مندان به شرکت در کارگاه‌های آموزشی همایش، می‌توانند به بخش کارگاه‌های آموزشی در سایت همایش به نشانی https://12thcong.ssrc.ac.ir/performa?_action=wks&lang=fa مراجعه نمایند.

 قابل توجه است، جهت ثبت‌نام و پرداخت آنلاین هزینه کارگاه، بهتر است که از مرورگر فایرفاکس استفاده شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با دبیرخانه همایش به شماره تلفن ۰۲۱۸۸۷۴۷۶۳۲ و ۰۲۱۸۸۷۴۷۸۸۴ داخلی ۴۲۰، تماس حاصل فرمایید. 

با توجه به عدم برگزاری دوازدهمین همایش بین‌المللی در اسفند سال گذشته به دلیل بحران شیوع بیماری کرونا و تداوم این مشکل در سطح کشور، این رویداد با مشارکت پژوهشگران و اساتید برجسته داخلی و خارجی،  روز دوشنبه 19 آبان ماه به مدت 4 روز به ‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.
 

برنامه روز اول

 

برنامه روز دوم

 

برنامه روز سوم

 

برنامه روز چهارم

 

 

 

کلید واژه ها: سین برنامه دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی


نظر شما :