در راستای افزایش سطح فعالیت بدنی و نشاط عمومی

مسابقه ۵ کیلومتر دویدن-دوچرخه‌سواری- پیاده‌روی- ویلچررانی مجازی برگزار می‌شود

۱۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۸ کد : ۵۴۱ اخبار و رویدادها دفتر همکاری های بین الملل
تعداد بازدید:۱۳۸۰
پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی مسابقه ۵ کیلومتر دویدن، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، ویلچررانی مجازی را هم‌زمان با برگزاری دوازدهمین همایش بین‌المللی به‌صورت مجازی برگزار می‌کند
مسابقه ۵ کیلومتر دویدن-دوچرخه‌سواری- پیاده‌روی- ویلچررانی مجازی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی،  به دلیل شیوع ویروس کرونا به‌صورت تجربه مجازی بر پایه استانداردهای تجربه مجازی دیگر همایش‌های معتبر بین‌المللی از تاریخ 19 لغایت 22 آبان ماه سال جاری به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد. 

پژوهشگاه علوم ورزشی، به‌عنوان بخشی از رسالت اجتماعی خود و در راستای افزایش سطح فعالیت بدنی و نشاط عمومی، با همکاری دفتر همکاری‌های علمی و روابط بین‌الملل پژوهشگاه بر آن است تا در کنار تجربه مجازی همایش ، مسابقه‌ای را تحت عنوان 5 کیلومتر دویدن/ دوچرخه‌سواری/ پیاده‌روی/ ویلچررانی 1399 که بخش مهمی از تجربه همایش مجازی پژوهشگاه  خواهد بود را برگزار نماید. 

بدین‌وسیله از کلیه علاقه‌مندان از سراسر کشور برای شرکت در این حرکت ارزشمند اجتماعی دعوت به  عمل می‌آید.


5 کیلومتر دویدن/ دوچرخه‌سواری/ پیاده‌روی/ ویلچررانی مجازی 1399 حرکتی مفرح و ایمن برای فعال ماندن در دوره پاندمی COVID-19 می‌باشد. شرکت در این مسابقه بدون هزینه مالی می‌باشد.

چگونگی انجام مسابقه

علاقه‌مندان می‌توانند این مسابقه را به‌تنهایی، به همراه خانواده، و یا به‌طور مجازی با دوستان خود به انجام برسانند. قوانین تجربه مجازی 5 کیلومتری پژوهشگاه این اجازه را به شرکت‌کنندگان می‌دهد تا 5 کیلومتر دویدن، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و یا ویلچررانی این مسابقه را به روش خود و از تاریخ 10 الی 30 آبان به انجام برسانند. شرکت‌کنندگان می‌توانند با سرعت دلخواه، در زمان و مکان انتخابی خود به دویدن، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و ویلچررانی بپردازند. یک مسیر مناسب و ایمن در پارک نزدیک محل سکونت خود را انتخاب نموده و یا حتی با استفاده از تردمیل در منزل می‌توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

 علاقه‌مندان به حضور در ین مسابقه می‌توانند مسافت 5 کیلومتر خود را به پایان برسانند و تجربیات خود را به‌صورت کلیپ‌های ویدیویی و یا عکس با استفاده از (SSRI2020#) در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. 

مراحل انجام مسابقه مجازی 5 کیلومتر دویدن، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و یا ویلچر رانی 1399 پژوهشگاه:قبل از شروع 5 کیلومتر

مکان، زمان و مسیر 5 کیلومتر دویدن، راهپیمایی، دوچرخه‌سواری و یا ویلچررانی خود را با حفظ نکات ایمنی و با رعایت فاصله‌گیری اجتماعی انتخاب نمایید.

•    فیلم یا تصاویر مربوط به تجربه خود در این خصوص را با شرکت‌کنندگان دیگر با استفاده از (#SSRI2020 ) در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید و از اعضای خانواده، و دوستان خود جهت شرکت در این فعالیت اجتماعی دعوت نمایید.

از 10 الی 30 آبان ماه

•    قبل از شروع فعالیت به‌اندازه کافی آب بنوشید و مایعات خنک به همراه داشته باشید. کلاه و یا کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید.

•    در صورت تهیه ویدیو موارد ذیل را مدنظر داشته باید. 

1-    ویدیو می‌تواند بین 5 تا 30 ثانیه باشد. 
2-    از عبارات پیشنهادی زیر در کلیپ خود استفاده نمایید. 
دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی ایران،


12th International Congress on Sport Sciences  (ICSSRI 2020), sport Sciences Research Institute of Iran (SSRI)


3-    توسعه فناوری ورزشی برای زندگی فعال،
 Developing Sports Technology for Active Living

•    در صورت تهیه عکس (به‌جای کلیپ) لوگوی پژوهشگاه را روی عکس درج نموده و شعار همایش (مورد 3 بالا) را به‌صورت پرینت شده در دست داشته باشید.

•    عکس و یا ویدیوی تهیه‌شده را در صفحه شخصی اینستاگرام خود پست نموده و صفحه اینستاگرام پژوهشگاه (ssrc_publicrelations) را تگ (tag) و در کپشن هشتگ (#SSRI2020) را قید نمایید.

•    درصورتی‌که تمایل به استوری شدن پستتان در صفحه پژوهشگاه دارید لازم است صفحه شخصی شما عمومی باشد (از حالت خصوصی خارج نمایید تا پست شما در صفحه اینستاگرام پژوهشگاه بانام صفحه خودتان منشن گردد)

•    به‌طور اختیاری می‌توانید زمان و مسافت فعالیت خود را با دقت یادداشت نمایید. زمان فعالیت خود را با استفاده از کورنومتر محاسبه نمایید. همچنین می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن های Garmin, Strava, Apple, FitBit, GoogleFit, or Samsung Health  مسیر فعالیت خود را ثبت نمایید. در این صورت می‌توانید صفحه گزارش اپلیکیشن مورداستفاده را نیز در پست اینستاگرامی خود بیاورید.

جایزه
پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی به‌قیدقرعه بسته هدیه همایش را برای یک شرکت‌کننده در هر یک از بخش‌های 5 کیلومتر دویدن، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و یا ویلچر رانی ارسال می‌نماید. ازآنجایی‌که هرکدام از شرکت‌کنندگان با مختصات ویژه خود در این مسابقه شرکت می‌نمایند (زمان، مکان و سرعت ویژه دویدن) بنابراین از تمامی شرکت‌کنندگان درخواست می‌گردد تا باصداقت کامل به قوانین مسابقه احترام گذاشته و هر فرد داور خود باشد.

کلید واژه ها: مسابقه مجازی پژوهشگاه علوم ورزشی


نظر شما :