آموزش ۳۰۰۰ متخصص برای برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی

۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۱ کد : ۴۸۰ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۶۴۳
کارگاه آموزشی برای ناظران پژوهشگاه تربیت‌بدنی در آزمون عملی علوم ورزشی برگزار شد
آموزش ۳۰۰۰ متخصص برای برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، در راستای افزایش پایایی آزمون عملی رشته علوم ورزشی، پژوهشگاه تربیت‌بدنی در چهار سطح اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی جهت ارائه آموزش های لازم برای اجرای آزمون عملی رشته علوم ورزشی نمود.
 پژوهشگاه در این آزمون اقدام به آموزش بیش از 3000 متخصص شامل: نمایندگان دانشگاه ها، ناظران آزمون عملی داوطلبان پژوهشگاه برای کمک به برگزاری در حوزه های استانهای مختلف و عوامل اجرایی آزمون در 35 دانشگاه نمود. در گام اول، در روز چهارشنبه 19 شهریورماه اقدام به برگزاری آزمون برای بیش از 70 نفر از نمایندگان دانشگاه های کشور کرد. در دومین سطح در روز دوشنبه 24 شهریوربرای ۷۵ ناظر پژوهشگاه در آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت‌بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان (آزمون سراسری سال ۱۳۹۹)، کارگاه دوم در محل پژوهشگاه برگزار شد. سومین کارگاه روز سه شنبه 25 شهریور برای 276 داوطلب اجرای این آزمون برگزار شد و در چهارمین سطح نیز در همه دانشگاه های مجری، می بایست با نظارت پژوهشگاه کلیه عوامل اجرایی آموزش های لازم را بگذرانند. 
دکتر علی کاشی  معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه تربیت بدنی در گفتگو با روابط عمومی پژوهشگاه در این زمینه اظهار کرد: مجریان، ناظران، عوامل اجرایی و داوطلبان برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی، شامل اعضای هیأت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها آموزش های لازم برای کنترل امور فنی در این آزمون را فرا گرفته و  پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در هر حوزه اقدام به اعزام دو تا 3 ناظر خانم و آقا می نماید تا از سلامت برگزاری آزمون و رعایت کلیه دستورالعمل های اجرایی و فنی اطمینان حاصل کند. 
وی گفت: در هفته گذشته نیز، پژوهشگاه تربیت‌بدنی، نشست هماهنگی مشترکی را با نمایندگان دانشگاه‌ها و حوزه‌های امتحانی تمامی استان‌های کشور برگزار کرد تا هریک از استان‌ها با بهره‌مندی از ظرفیت‌های منطقه خودشان، این آزمون را به نحو شایسته و مناسبی برگزار کنند.
شایان‌ذکر است، آزمون عملی علوم ورزشی، با حضور بیش از ۴۲ هزار داوطلب متقاضی تحصیل در این رشته، در تاریخ ۲۷ و ۲۸ شهریورماه (پنج‌شنبه و جمعه) برای آقایان و ۲۹ الی ۳۱ شهریورماه (شنبه الی دوشنبه) برای بانوان در ۳۵ حوزه امتحانی در سراسر کشور، برگزار خواهد شد.

کلید واژه ها: کارگاه آموزشی ناظران پژوهشگاه تربیت‌بدنی آزمون عملی رشته علوم ورزشی


نظر شما :