دوشنبه‌های استارت‌آپی در حوزه ورزش برگزار می‌شود

۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۰ کد : ۴۷۳ معاونت فناوری اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۸۸
رویداد آنلاین «دوشنبه‌های استارت‌آپی» باهدف جذب سرمایه در حوزه ورزش روز دوشنبه ۲۴ شهریورماه جاری به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری مرکز ملی نوآوری و شتابدهی فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و معاونت علمی ریاست جمهوری برای استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان این حوزه برگزار می‌شود.
دوشنبه‌های استارت‌آپی در حوزه ورزش برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، در این رویداد که روز دوشنبه 24 شهریورماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود ۶ استارت آپ این حوزه توانمندی‌های خود را به سرمایه‌گذاران خطرپذیر ارائه می‌کنند.

همچنین خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه سرمایه‌گذاری تشریح شده و شرایط استفاده از این خدمات به مخاطبان ارائه می‌شود.

شایان‌ذکر است حضور در این رویداد به‌صورت آنلاین و برای عموم رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک https://online.inif.ir/ch/demoday  در این رویداد حضور یابند. متقاضیان همچنین می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۶۰۸۸۶۰۹-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

گفتنی است در طرح هم سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، این صندوق منابع مالی را در قالب سرمایه‌گذاری و نه تسهیلات ارائه می‌دهد، به‌طوری‌که هر طرحی را عاملان صندوق یعنی صندوق‌های پژوهش و فناوری، حاضر به مشارکت ۲۰ درصدی در آن طرح باشند صندوق نوآوری و شکوفایی بسته به سطح فناوری و اولویت راهبردی تا ۸۰ درصد از منابع باقیمانده را تأمین کرده و در سود و زیان طرح سهیم خواهد بود.

کلید واژه ها: دوشنبه‌های استارت‌آپی مرکز ملی نوآوری و شتابدهی فناوری‌های ورزشی صندوق نوآوری و شکوفایی


نظر شما :