برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی با مشارکت تمامی دانشگاه‌های بزرگ کشور

۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۲ کد : ۴۶۶ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۹۰۵۵۴
آزمون عملی رشته علوم ورزشی در سال ۱۳۹۹ به جهت کاهش تردد بین استانی داوطلبان در تمامی استان‌های کشور، در تاریخ ۲۷ و ۲۸ شهریورماه برای آقایان و ۲۹ و ۳۰ شهریور (و در برخی حوزه‌ها ۳۱ شهریور) برای بانوان برگزار خواهد شد.
برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی با مشارکت تمامی دانشگاه‌های بزرگ کشور

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، با توجه به شرایط بحران شیوع بیماری کرونا و جهت تسهیل حضور داوطلبان و همچنین بر اساس دستور «وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری» مبنی بر همکاری دانشگاه‎های کشور در برگزاری آزمون سراسر همچنین دستور «رئیس محترم سازمان سنجش آموزش کشور» درزمینهٔ همکاری دانشگاه‌های مادر در برگزاری این رویداد، با تدابیر اتخاذشده و برنامه‌ریزی‌‎های صورت گرفته توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی به‌عنوان مجری برگزاری، این آزمون با همکاری 35 دانشگاه در 31 استان کشور اجرا خواهد شد.

علاوه بر این، تمهیدات متعددی نیز برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و حفظ سلامت داوطلبان در نظر گرفته‌شده است تا ضمن کاهش خطرات و حفظ ایمنی و سلامتی شرکت‌کنندگان، داوران و عوامل اجرایی، این آزمون با رعایت کامل اصول بهداشتی برگزار شود.

بر اساس این گزارش، محل دقیق اجرای آزمون برای هر یک از داوطلبان در تاریخ 23 شهریورماه از طریق پایگاه سازمان سنجش آموزش کشور و صفحات رسمی پژوهشگاه تربیت‌بدنی، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شایان‌ذکر است، در سال جاری، بیشتر از 42000 داوطلب در این آزمون شرکت کرده‌اند که این تعداد بیش از دو برابر سال گذشته بوده و نشان از علاقه‌مندی داوطلبان برای تحصیل در این رشته دانشگاهی می‌دهد.

داوطلبان گرامی می‌توانند برای دانلود فایل راهنمای پروتکل‌های بهداشتی آزمون اینجا کلیک نمایند و برای آشنایی با نحوه اجرای هریک از مراحل آزمون، فیلم زیر را مشاهده کنند.
 

 

 

 

 

 

کلید واژه ها: برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی پژوهشگاه علوم ورزشی


نظر شما :