اینفوگرافی های تخصصی حوزه صنعت و فناوری ورزشی در مرکز نوآوری و شتابدهی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی منتشر می‌شود

۰۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۸ کد : ۴۳۵ معاونت فناوری اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۸۷۹
مرکز نوآوری و شتابدهی پژوهشگاه علوم ورزشی اقدام به تولید و انتشار اینفوگرافی های تخصصی حوزه صنعت و فناوری ورزشی نموده است
اینفوگرافی های تخصصی حوزه صنعت و فناوری ورزشی در مرکز نوآوری و شتابدهی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی منتشر می‌شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی، معاونت فناوری پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، اقدام به تولید محتوا و طراحی اینفوگرافی های مختلف حوزه صنعت و فناوری‌های ورزشی نموده است.

بر اساس این گزارش با توجه به اهمیت موضوع صنعت ورزش و فناوری‌های ورزشی، ارائه اینفوگرافی های این حوزه در دستور کار معاونت فناوری پژوهشگاه قرارگرفته است که به‌صورت ارائه موضوعات تخصصی به ارائه گزارش‌های تحلیلی و آماری در این زمینه می‌پردازد.

مباحثی ازجمله واردات و صادرات کالاهای ورزشی، نقش فناوری‌های ورزشی در رشد و توسعه اقتصاد کشورها، بررسی مراکز نوآوری ورزشی دنیا، معرفی استارت آپ های ورزشی موفق دنیا، تأثیر بیماری کرونا بر اقتصاد صنعت ورزش، بررسی توسعه و رشد ورزش‌های الکترونیک در ایران و دنیا و... ازجمله مواردی است که تاکنون منتشرشده و موردتوجه قرارگرفته است.

از علاقه‌مندان دعوت می‌شود جهت مشاهده این ایفوگرافی ها به سایت مرکز نوآوری و شتابدهی فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه به نشانی: www.sticssrc.com مراجعه نمایند.

اینفوگرافی (Infographic)، یکی از روش‌های ارائه‌ی اطلاعات به‌صورت دیداری می‌باشد که کاربرد گسترده‌ای در بسیاری از زمینه‌ها ازجمله آموزش، فرهنگ‌سازی، تبلیغات و بازاریابی دارد.
 

کلید واژه ها: اینفوگرافی تخصصی حوزه صنعت و فناوری ورزشی مرکز نوآوری و شتابدهی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی


نظر شما :