بخش دوم دوره دانش‌افزایی ضیافت اندیشه استادان با عنوان آشنایی با قوانین و مقررات دانشگاهی برگزار شد.

۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۸ کد : ۳۸۶ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۷۰۰
بخش دوم و پایانی دوره دانش‌افزایی ضیافت اندیشه استادان با عنوان « آشنایی با قوانین و مقررات دانشگاهی» توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دوشنبه ۹ تیرماه برگزار شد.
بخش دوم دوره دانش‌افزایی ضیافت اندیشه استادان با عنوان آشنایی با قوانین و مقررات دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، وبینار بررسی آئین‌نامه ارتقای اعضای هیأت علمی آموزشی و پژوهشی با حضور مهندس علیرضا حیدری «رئیس گروه هیأت‌های ممیزه مرکزی و کمیسیون‌های تخصصی وزارت علوم» به‌عنوان مدرس دوره، دکتر فریبا محمدی «معاون فرهنگی و اجتماعی» و برخی از اعضای هیأت علمی پژوهشگاه در سالن کنفرانس پژوهشگاه تربیت‌بدنی و با مشارکت غیرحضوری و مجازی جمعی زیادی از مدیران و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور، برگزار شد.
در این دوره، مهندس حیدری درزمینهٔ آئین‌نامه ارتقاى مرتبه اعضای هیأت علمی مؤسسه‌هاى آموزش عالى، پژوهشى و فناورى و ماده‌های مرتبط با آن ازجمله ماده یک «فعالیت‌هاى فرهنگى، تربیتى و اجتماعى»، ماده دو «فعالیت‌هاى آموزشى»، ماده سه «فعالیت‌هاى پژوهشى، فناورى» و ماده 4 «فعالیت‌هاى علمى، اجرایى»، توضیحات کامل و جامعی را برای حاضران شرح دادند.
همچنین در ادامه، مدرس دوره در ارتباط با مباحث «شیوه‌نامه اجرایى آئین‌نامه ارتقاى مرتبه»، «دستورالعمل طرز تشکیل هیأت ممیزه مؤسسه و وظایف و اختیارات آن»، «دستورالعمل طرز تشکیل»، ترکیب و وظایف و اختیارات هیأت نظارت بر عملکرد هیات ممیزه مؤسسات، توضیحاتی تکمیلی را ارائه کرد.
در پایان نیز، برخی از شرکت‌کنندگان در ارتباط با مباحث ارائه‌شده، سؤالاتی را مطرح کردند که مهندس حیدری، پرسش‌های مطرح‌شده را پاسخ داد.
شایان‌ذکر است، این دوره در قالب طرح ضیافت اندیشه برای اعضای هیات علمی سراسر کشور بود که بخش اول آن نیز با موضوع آئین‌نامه‌های استخدامی اعضای هیأت علمی و با تدریس دکتر سعید رضایی «معاون مرکز هیأت‌های امناء و هیأت‌های ممیزه وزارت علوم»، هفته گذشته به صورت آنلاین برگزار شد.

 

کلید واژه ها: وبینار بررسی آئین‌نامه ارتقای اعضای هیأت علمی آموزشی و پژوهشی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری


نظر شما :