فرایند ارزیابی دانش بنیانی یکی از استارت آپ های مرکز نوآوری و شتابدهی فناوری های ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی آغاز شد

۰۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۱:۰۹ کد : ۳۸۰ معاونت فناوری اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۴۵۵
تیم استارت آپی سینرمی با محصول فناورانه - دستگاه شبیه ساز تمرین در ارتفاع- به منظور اخذ گواهی دانش بنیان مورد بازدید و بازرسی شرکت کارگزار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت.
فرایند ارزیابی دانش بنیانی یکی از استارت آپ های مرکز نوآوری و شتابدهی فناوری های ورزشی پژوهشگاه  تربیت بدنی آغاز شد

 به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در راستای اخذ گواهی دانش بنیان برای محصول " دستگاه شبیه ساز تمرین در ارتفاع" که از استارت آپ های مستقر در مرکز نوآوری و شتابدهی فناوری های ورزشی پژوهشگاه می باشد، فرایندهای ارزیابی تخصصی آن آغاز شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که با حضور مهندس امین هوش افزا مدیر فناوری پژوهشگاه، نمایندگان شرکت نوین فن سنجش آویسا به عنوان کارگزار رسمی ارزیابی شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری و نمایندگان واحد فناور سینرمی "دستگاه شبیه ساز تمرین در ارتفاع" برگزار شد، کلیه مراحل طراحی و تولید تا تجاری سازی محصول توسط نمایندگان کارگزار مورد ارزیابی دقیق کارشناسی قرار گرفت.

در ادامه این جلسه دکتر علی پورخلیل مجری طرح به اتفاق همکاران فنی و اجرایی خود به پاسخگویی به تمامی سوالات نمایندگان شرکت کارگزار ارزیاب پرداخت. بررسی کلیه نقشه های فنی طرح، تحلیل نمودارهای مربوط، نحوه محاسبات طرح، ارزیابی تکنیک های ساخت قطعات، تحلیل صحت و روایایی و پایایی طرح، تکنولوژی های بکاررفته در طرح، سطح آمادگی فناوری و میزان فروش از جمله مواردی بود که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان این نشست فضای استقرار این واحد استارت آپی در مرکز نوآوری و بررسی قالب های تولیدی و نمونه قطعات مورد بازدید شرکت کارگزار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت.

 

کلید واژه ها: فرایند ارزیابی دانش بنیانی استارت آپ های مرکز نوآوری پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری


نظر شما :