نشست مشترک پژوهشگاه تربیت بدنی با کمیسیون فرهنگی کمیته ملی المپیک با عنوان ورزش و کرونا برگزار می شود

۰۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۰:۳۳ کد : ۳۷۹ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۶۹۱
نشست مشترک ورزش و کرونا با رویکرد مسائل فرهنگی و جامعه شناختی تاثیرات کرونا بر ورزش با همکاری کمیسیون فرهنگی کمیته ملی المپیک برگزار می شود
نشست مشترک پژوهشگاه تربیت بدنی با کمیسیون فرهنگی کمیته ملی المپیک با عنوان ورزش و کرونا برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، دکتر فریبا محمدی، معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه  تربیت بدنی و علوم ورزشی از برگزاری نشست مشترک پژوهشگاه با کمیسیون فرهنگی کمیته ملی المپیک با عنوان «ورزش و کرونا» خبر داد و افزود: نشست مذکور با رویکرد بررسی مسائل فرهنگی و جامعه شناختی تأثیرات کرونا بر ورزش روز چهارشنبه 4 تیرماه 1399 در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار خواهد شد.

وی گفت: این نشست با رعایت شرایط فاصله گذاری اجتماعی و در دو بخش با سخنرانی اساتید مدعو در چهار محور، تأثیر کرونا بر ورزش ایران؛ کرونا و جهان اجتماعی ورزش؛ کرونا و بحران هویت ورزشکاران؛ و راهکارهای حفظ و ارتقاء آمادگی جسمانی کارکنان پایور و وظیفه ارتش در شرایط شیوع ویروس کرونا انجام شده و در بخش دوم شرکت کنندگان به بحث و تبادل نظر پیرامون مسایل مطرح شده خواهند پرداخت.

شایان ذکر است نشست مشترک "ورزش و کرونا" در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ( واقع در تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ، خیابان سئول شمالی، ورودی غربی مجموعه ورزشی انقلاب، انتهای خیابان هشتم) برگزار می شود.

علاقه مندان به حضور در این نشست می توانند برای هماهنگی با دکتر زهره رضایی، دبیر گروه تاریخ، فلسفه و جامعه شناسی ورزشی پژوهشگاه با شماره 09188513650 تماس حاصل نمایند.

 

دانلود پوستر

کلید واژه ها: نشست مشترک ورزش و کرونا مسائل فرهنگی و جامعه شناختی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی کمیسیون فرهنگی کمیته ملی المپیک


نظر شما :