طرح غربالگری و پایش سلامت و آمادگی جسمانی کارکنان وزارت علوم آغاز شد

۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰ کد : ۳۳ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۰۰۵
طرح غربالگری و پایش سلامت و آمادگی جسمانی کارکنان وزارت علوم توسط پژوهشگاه علوم آغاز شد
طرح غربالگری و پایش سلامت و آمادگی جسمانی کارکنان وزارت علوم آغاز شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی، به درخواست مدیریت امور رفاهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بخش اول طرح غربالگری و پایش سلامت و آمادگی جسمانی کارکنان وزارت عتف در سال 97 توسط مرکز پایش سلامت پژوهشگاه علوم ورزشی آغاز و بخش دوم این طرح بعد از تعطیلات نورز98 انجام خواهد شد. این طرح که در محل ساختمان این وزارتخانه اجرا می‌شود، وضعیت جسمانی همه کارکنان وزارت علوم را ارزیابی نموده و کارنامه سلامت و آمادگی جسمانی برای آنان صادر می‌نماید.
 دکتر هادی روحانی عضو هیات علمی و مدیر گروه فیزیولوژی ورزشی پژوهشگاه ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: در این طرح، فاکتورهای آمادگی جسمانی مرتبط با سلامت شامل آمادگی قلبی تنفسی، قدرت بدنی، استقامت عضلانی، انعطاف‌پذیری و ترکیب بدن کارکنان موردسنجش قرار می‌گیرد تا وضعیت کلی آمادگی جسمانی آنها مشخص شود. همچنین، وضعیت قامت آنها ازنظر وجود ناهنجاریهای وضعیتی نیز با کمک اعضا هیات علمی گروه آسیب‌شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی پژوهشگاه ارزیابی می‌شود.
دکتر روحانی مدیر این طرح گفت: پس از ارزیابی کامل کارکنان و سنجش سطح فعالیت بدنی آنها، کارنامه فردی و وضعیت کلی طی گزارشی به مسئولان وزارتخانه ارائه خواهد شد و برای آگاهی بخشی و ارتقا دانش کارکنان در جهت فواید فعالیت بدنی و ورزش و موضوعات مرتبط، سمیناری برگزار خواهد شد.

کلید واژه ها: آمادگی جسمانی کارکنان


نظر شما :