کتاب مدیریت ورزشی (اصول و کاربرد) به تازگی منتشر شد

۲۰ آبان ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۸ کد : ۲۵۲۲ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵۱۵
کتاب مدیریت ورزشی (اصول و کاربرد) در قطع وزیری و ۳۹۲ صفحه، توسط انتشارات «پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» منتشر شد.
کتاب مدیریت ورزشی (اصول و کاربرد) به تازگی منتشر شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، کتاب مدیریت ورزشی (اصول و کاربرد)، تألیف: راس هوی، کتی میسنر، مایکل ال. ناریان و کاترین اردوی با ترجمه: دکتر محسن اسمعیلی «دانشیار پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی»، دکتر محمدحسن فردوسی «استادیار دانشگاه پیام نور» و دکتر عاطفه کاظمی «دکتری تخصصی مدیریت ورزشی» با قیمت ۴۵۰,۰۰۰ تومان از سوی انتشارات پژوهشگاه به تازگی روانه بازار کتاب شد.

آشنایی با کتاب (از زبان مؤلفان)

این کتاب به دو بخش تقسیم شده است. بخش اول: مرتبط با تجزیه و تحلیل مختصری از تکامل ورزش، ویژگی‌های منحصر به فرد ورزش و مدیریت ورزشی، محرک‌های فعلی تغییر در صنعت ورزش، و نقش سیاست‎‌ها و آژانس‌های دولتی، سازمان‌های غیرانتفاعی و بخش‌های حرفه‌ای ورزش می‌باشد. بخش دوم: اصول کلی مدیریت و کاربرد آنها در ورزش را پوشش می‌دهد و ویژگی‌های منحصر به فرد نحوه مدیریت ورزش را در مقایسه با سایر بخش‌های صنعتی، با فصل‌هایی در مورد حاکمیت ورزش، مسائل حقوقی و مدیریت ریسک، مدیریت استراتژیک، طراحی سازمانی، مدیریت منابع انسانی، رهبری، فرهنگ سازمانی، بازاریابی ورزشی و رسانه‌های ورزشی و فناوری دیجیتال برجسته می‌کند.

این اثر، مقدمه‌ای جامع بر اصول مدیریت و کاربرد عملی آن در سازمان‌های ورزشی فعال را در سطوح اجتماعی، ایالتی/ استانی، ملی و حرفه‌ای ارائه می‌کند. این کتاب، عمدتاً برای دانشجویان کارشناسی دانشگاه که در دوره‌های مدیریت ورزشی تحصیل می‌کنند و دانشجویانی که مایل به تحقیق در مورد ابعاد غیرانتفاعی، دولتی و تجاری ورزش هستند، نگارش شده است. به ویژه برای دانشجویانی که مدیریت ورزشی را با تمرکز بر دوره‌های کسب و کار مطالعه می‌کنند و همچنین دانش‌آموزانی که به دنبال یک مرور کلی از اصول مدیریت ورزشی در دوره‌های جنبش انسانی، توسعه ورزش، علوم ورزشی یا تربیت‌بدنی هستند، مناسب است.

همچنین بخش اول این کتاب، شامل فصول ۱ الی ۴ و بخش دوم کتاب شامل فصول ۵ الی ۱۳ می‌باشد که عناوین هریک از فصول به شرح ذیل است:

  • فصل اول: مدیریت ورزشی
  • فصل دوم: سیاست ورزشی
  • فصل سوم: ورزش غیرانتفاعی
  • فصل چهارم: ورزش حرفه‌ای
  • فصل پنجم: حکمرانی ورزش
  • فصل ششم: مسائل حقوقی و مدیریت ریسک
  • فصل هفتم: مدیریت استراتژیک
  • فصل هشتم: طراحی سازمانی
  • فصل نهم: مدیریت منابع انسانی
  • فصل دهم: رهبری در ورزش
  • فصل یازدهم: فرهنگ سازمان ورزشی
  • فصل دوازدهم: بازاریابی ورزشی
  • فصل سیزدهم: رسانه ورزشی و فناوری دیجیتال

نحوه خرید کتاب

  • خرید آنلاین کتاب مدیریت ورزشی (اصول و کاربرد): https://pub.ssrc.ac.ir/book_145.html
  • خرید آنلاین سایر کتب: pub.ssrc.ac.ir
  • مراجعه حضوری: تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان میرعماد، کوچه پنجم، پلاک سه (نیاز به هماهنگی قبلی)

شایان‌ ذکر است، ارسال پستی کتاب به سراسر کشور با هزینه ۶۰,۰۰۰ تومان انجام و برای سفارش‌های بالاتر از ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان، ارسال کتب به صورت رایگان، انجام خواهد شد.

دانلود فایل PDF صفحات ابتدایی کتاب

 

 


لینک دانلود فایل

نظر شما :