حضور دو تیم استارت آپی مرکز نوآوری پژوهشگاه علوم ورزشی در نخستین رویداد تجاری‌سازی فناوری‌های پیشرفته ایران

۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۱ کد : ۲۵ معاونت فناوری اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۰۲
دو تیم استارت آپی مرکز نوآوری فناوری های ورزشی پژوهشگاه علوم ورزشی در نخستین رویداد تجاری‌سازی فناوری‌های پیشرفته ایران حضور پیدا کرد.
حضور دو تیم استارت آپی مرکز نوآوری پژوهشگاه علوم ورزشی در نخستین رویداد تجاری‌سازی فناوری‌های پیشرفته ایران

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی، نخستین رویداد تجاری‎سازی فناوری‌های پیشرفته ایران به همت اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی برگزار و دو تیم استارت آپی از طرف مرکز نوآوری فناوری های ورزشی پژوهشگاه علوم ورزشی در این رویداد شرکت کردند  که طرح منتخب پژوهشگاه علوم ورزشی با عناوین "ربات هوشمند توانبخشی اندام تحتانی" توسط اکبر محمد علیزاده در بخش سخنرانی و "طرح پنجه پیشرفته کربنی برای دویدن معلولین" توسط هادی نوروزیان در بخش پوستر نیز  پذیرفته شدند.
در پایان این رویداد و ازبین 20 طرحی که به صورت سخنرانی ارائه گردید،  تندیس برنزی، لوح تقدیر و جایزه نقدی آن به طرح ربات هوشمند توانبخشی اندام تحتانی، ارائه شده توسط اکبر محمدعلیزاده تعلق گرفت.
شایان ذکر است، رویداد تک‌پلاس 2019 در شش حوزه تخصصی محیط‌زیست، صنایع غذایی، شهر هوشمند، حمل‌ونقل، انرژی و بهداشت و سلامت در روز پنجم اسفند سال جاری در اتاق بازرگانی ایران برگزار ‌شد.
هدف از برگزاری این رویداد اعلام حضور اتاق بازرگانی ایران در عرصه نوآوری  بود و اتاق بازرگانی ایران قصد دارد به‌عنوان یک کاتالیزور نوآوری در حوزه توسعه فناوری‌های پیشرفته، توسعه صنعتی و ایجاد یک جامعه از سرمایه‌گذاران، فناوران و صاحبان عمل کند.
در این رویداد و از بین طرح های دریافت شده توسط دبیرخانه رویداد طرح‌های برتری که مزیت اقتصادی داشتند در معرض داوری و انتخاب سرمایه‌گذاران قرار گرفتند و نهایتاً ۲۰ طرح به‌ صورت pitch (ارائه تجاری سریع) و 20 طرح به صورت پوستر در حضور داوران و سرمایه‌گذاران ارائه ‌شد.

کلید واژه ها: پژوهشگاه علوم ورزشی تجاری‎سازی فناوری‌های پیشرفته صنایع معادن و کشاورزی ربات هوشمند توانبخشی اندام تحتانی طرح پنجه پیشرفته کربنی برای دویدن معلولین


نظر شما :