رونمایی از یک محصول فناورانه ورزشی پژوهشگاه در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

۲۶ آذر ۱۳۹۸ | ۲۲:۰۶ کد : ۲۳۷ معاونت فرهنگی و اجتماعی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۶۹
حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور یک محصول برگزیده پژوهشگاه تربیت بدنی در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار، رونمایی شد.
رونمایی از یک محصول فناورانه ورزشی پژوهشگاه در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، طی مراسمی با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم،تحقیقات و فناوری و دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری دستگاه شبیه ساز تمرین در ارتفاع دربیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار رو نمایی شد.
دکتر علی شریف نژاد سرپرست پژوهشگاه در این مراسم با بیان اینکه مرکز ملی نوآوری فناوری‌های ورزشی ایران به عنوان اولین و تنها مرکز تخصصی در حوزه فناوری‌های ورزشی کشور است افزود: این مرکز با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز به کار کرده است و هدف این مرکز حمایت از افراد خلاق، نوآور و کارآفرین بوده  و تسهیل‌گر راه اندازی و پرورش کسب و کارهای نوپا، استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه علوم ورزشی است. سپس توضیحات جامعی از دستگاه شبیه ساز تمرین در ارتفاع توسط سرپرست پژوهشگاه ارائه شد.

 

کلید واژه ها: رونمایی محصول برگزیده پژوهشگاه وزیر علوم معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار


نظر شما :