مهم و قابل توجه

عدم امکان اعلام علاقه‌مندی و ثبت‌نام جدید از داوطلبان جامانده در محل حوزه‌های برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی

۰۶ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۷:۱۳ کد : ۲۳۶۴ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها زیر نویس
تعداد بازدید:۵۸۵۱
اعلام علاقه‌‌مندی و ثبت‌نام جدید از داوطلبان جامانده در محل حوزه‌های برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی سال ۱۴۰۳ مقدور نخواهد بود و صرفا آن دسته از داوطلبان که در تیر ماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت‌نام در آزمون عملی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در این آزمون شرکت نمایند.
عدم امکان اعلام علاقه‌مندی و ثبت‌نام جدید از داوطلبان جامانده در محل حوزه‌های برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، با توجه به اعلام نظر سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مبنی بر عدم امکان اعلام علاقه‌مندی و ثبت‌نام جدید (به صورت حضوری) از جاماندگان در محل حوزه‌های برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی سال 1403، لذا صرفا آن دسته از داوطلبان که دارای هر دو شرط ذیل می‌باشند امکان شرکت در آزمون عملی برای آنها مقدور خواهد بود:

  1. آن دسته از داوطلبانی که در تاریخ 17 لغایت 28 تیر ماه از طریق سایت سازمان ملی سنجش نسبت به اعلام علاقه‌‌مندی و ثبت‌نام در آزمون عملی علوم ورزشی اقدام کرده‌اند.
  2. همچنین این دسته از داوطلبان می‌بایست در جلسه نوبت اول و یا دوم آزمون سراسری سال 1403 در یکی از گروه‌های آزمایشی رشته علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و علوم تجربی حاضر بوده‌ باشند.

بنابراین ثبت‌نام جدید از سایر داوطلبان جامانده به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست و می‌بایست از مراجعه به محل حوزه‌های برگزاری آزمون عملی خودداری نمایند. همچنین آزمون عملی رشته علوم ورزشی سال 1403 صرفا یک بار در سال جاری (تاریخ 8 لغایت 10 شهریور ماه) برگزار می‌شود و آزمون مجدد برگزار نخواهد شد.

لازم به ذکر است داوطلبانی که در موعد مقرر (تاریخ 17 لغایت 28 تیر ماه) از طریق سایت سازمان ملی سنجش اعلام علاقه‌‌مندی و جهت شرکت در آزمون عملی رشته علوم ورزشی ثبت‌نام کرده‌اند اما تاکنون اقدام به پرداخت آنلاین هزینه معاینه پزشکی نکرده‌اند می‌توانند در ایام برگزاری آزمون عملی نیز با مراجعه به سایت پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی به آدرس لینک ssrc.ac.ir/azmoon1403 نسبت به پرداخت آن اقدام و مشکلی جهت شرکت در آزمون عملی برای این دسته از داوطلبان ایجاد نخواهد شد.

 

انتهای خبر/


نظر شما :