عقد تفاهم‌نامه همکاری میان پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و شرکت دانش‌بنیان رهپویان تندرستی سلامت آرتا

۱۴ تیر ۱۴۰۳ | ۰۷:۴۵ کد : ۲۳۱۴ معاونت فناوری اخبار و رویدادها زیر نویس
تعداد بازدید:۲۹۶
تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان «پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» و «شرکت رهپویان تندرستی سلامت آرتا (مستقر در مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناور دانشگاه محقق اردبیلی)»، روز چهارشنبه مورخ ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۳ در محل پژوهشگاه منعقد شد.
عقد تفاهم‌نامه همکاری میان پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و شرکت دانش‌بنیان رهپویان تندرستی سلامت آرتا

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، به منظور فراهم آوردن زمینه همکاری سازنده جهت ارائه محصولات و خدمات نوآورانه در حوزه ورزش، تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی ما بین «پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی» و «شرکت دانش‌بنیان رهپویان تندرستی سلامت آرتا» توسط دکتر زهرا سلمان «رئیس پژوهشگاه» و دکتر معرفت سیاهکوهیان «عضو هیأت مدیره و نماینده تام‌الاختیار شرکت» و در حضور دکتر بهنام نقی‌پور «سرپرست معاونت فناوری پژوهشگاه»، مهندس امین هوش‌افزا «سرپرست مدیریت ارتباط با جامعه پژوهشگاه» و دکتر سعید جعفری «کارشناس ارتباط با جامعه» به امضاء رسید.

از جمله مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه، شامل: همکاری و بهره‌گیری از پتانسیل و توانمندی‌های هر دو مجموعه در زمینه طراحی، ساخت، شتا‌‌‌‌‌بدهی و تجاری‌سازی محصولات و خدمات نوآورانه ورزشی با اولویت طراحی نرم‌افزار و اپلیکیشن استعدادیابی ورزشی، ارتقای نرم‌افزار تمرینات پلاریزه و قلبی عروقی و ... می‌باشد. 
 

انتهای خبر/


نظر شما :