چهارمین جلسه شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی برگزار شد

۱۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۸ کد : ۲۲۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۳۰۶
چهارمین جلسه شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین همایش بین‌المللی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با اعضای این شورای در محل پژوهشگاه برگزار شد.
چهارمین جلسه شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی، چهارمین جلسه شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین همایش بین‌المللی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با حضور دکتر شریف نژاد سرپرست پژوهشگاه، دکتر فریبا محمدی معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر علی کاشی معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر محمد شریعت زاده معاون فناوری و دیگر اعضای این شورای در محل پژوهشگاه برگزار شد.
در این جلسه برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولان مربوطه ارائه و در زمینه برنامه‌های در پیش رو بحث و تبادل‌نظر شد. در این نشست نماینده حامی مالی همایش با ارائه طرح غرفه بندی نمایشگاه تجهیزات ورزشی و نحوه ارائه خدمات به غرفه داران، پیشنهادات خود را مطرح و پس از بحث و بررسی طرح‌های مربوطه مشخص شد. همچنین هماهنگی‌های لازم در خصوص نحوه ثبت‌نام میهمانان ویژه و نحوه حضور آنها در محل همایش مطرح شد.
در ادامه این نشست، دبیر علمی همایش با ارائه گزارشی از لیست میهمانان خارجی دعوت‌شده به همایش و فرآیند حضور و اسکان آنها را ارائه داد و هماهنگی‌ها و تصمیمات لازم در خصوص تشریفات مربوطه اتخاذ شد.
در انتهای این جلسه درزمینه برگزاری سمیناری در حاشیه همایش با موضوع موفقیت در ورزش مطرح و مقرر شد این سمینار توسط حامی همایش برگزار شود.
شایان‌ذکر است دوازدهمین همایش بین‌المللی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی علوم ورزشی در تاریخ 14 و 15 اسفندماه سال 1398 در تهران برگزار خواهد شد.
دبیرخانه این همایش بامحورهای: فعالیت بدنی، تندرستی و پیشگیری از بیماری، فناوری و نوآوری در ورزش، سیاست‌گذاری و توسعه پایدار در ورزش، صنعت ورزش، مطالعات روانشناختی و توسعه فرهنگی و اجتماعی ورزش، توسعه ورزش بانوان، ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و تربیت‌بدنی ویژه (ورزش برای بیماران و افراد باکم توانی) آماده دریافت مقاله از علاقه مندان می‌باشد.
استادان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان حوزه علوم ورزشی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت همایش به نشانی: 12thcong.ssrc.ac.ir ضمن ارسال مقاله و شرکت در همایش از آخرین اخبار این همایش مطلع شوند.
 

کلید واژه ها: چهارمین جلسه شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین همایش بین‌المللی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی


نظر شما :