به منظور تقویت همکاری‌های علمی پژوهشی انجام شد

نشست مشترک سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی با معاون پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۹ کد : ۲۲۴۵ معاونت پژوهشی اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۵۴
نشست مشترک امیرحسین واعظی سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان با محسن اسماعیلی معاون پژوهشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به منظور تقویت همکاری‌های علمی پژوهشی این دو نهاد برگزار شد.
نشست مشترک سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی با معاون پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، به منظور تقویت همکاری‌های علمی پژوهشی وزارت ورزش و جوانان و پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، نشست مشترکی میان امیرحسین واعظی «سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی» و محسن اسمعیلی «سرپرست معاونت پژوهشی پژوهشگاه» برگزار شد.

در این نشست، در خصوص راهکارهای تقویت همکاری‌های علمی پژوهشی میان مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان و پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم بحث و تبادل نظر انجام شد. همچنین ارائه طرح‌نامه‌های پژوهشی تخصصی ذیل اولویت‌های موضوعی وزارتخانه در حوزه ورزش و برگزاری نشست‌های علمی و ارائه یافته‌های پژوهشی مورد تأکید و موافقت قرار گرفت.

در ادامه گفتگو نیز در خصوص بهره‌مندی از ظرفیت اعضای هیأت علمی پژوهشگاه مذکور و داوری مقالات فصلنامه مطالعات راهبردی ورزش و جوانان و راهکاری‌های هم‌افزایی بین‌بخشی در این خصوص صورت پذیرفت.

 

انتهای خبر/


نظر شما :