با حضور علی جوادی «مدیرکل ورزش و جوانان تهران»

مراسم اختتامیه اولین جشنواره و نمایشگاه عزت و پیشرفت اداره‌ کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد

۰۵ آذر ۱۴۰۲ | ۰۷:۳۸ کد : ۲۰۵۳ معاونت فناوری اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۰۸
مراسم اختتامیه اولین جشنواره و نمایشگاه عزت و پیشرفت اداره‌ کل ورزش و جوانان استان تهران، روز شنبه با حضور علی جوادی «مدیرکل» برگزار شد و طی آن غرفه‌داران مورد تجلیل قرار گرفتند.
مراسم اختتامیه اولین جشنواره و نمایشگاه عزت و پیشرفت اداره‌ کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، در جریان این مراسم که در حضور مهران تیشه‌گران «رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان»، عباس خواجه اورسجی «رئیس فدراسیون کبدی»، معاونین و مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، رؤسای ادارات ورزش و جوانان حوزه‌ها و شهرستان‌ها، رؤسای هیات‌های ورزشی استان، غرفه‌داران و بازدیدکنندگان انجام شد، پیام نظر «رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان» ابتدا گزارش کوتاهی از برگزاری این نمایشگاه ارائه داد و ضمن قدردانی از حسین‌پور «دبیر جشنواره»، به‌ پیگیری‌های هدایت‌گرایانه مدیرکل اشاره کرد که منجر به ایجاد محیطی بانشاط و شاداب طی چهار روز برگزاری نمایشگاه شدند تا مجموعه این نمایشگاه، روایتگر عزت و پیشرفت ورزش استان تهران باشد.

وی همچنین از ستاد برگزاری نمایشگاه که تلاش کردند این برنامه به بهترین شکل و با نظم خاص اجرا شود، قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم، علی جوادی «مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران» ضمن قدردانی از همه غرفه‌داران که خدمات و دستاوردهای خود را در چارچوب صنعت ورزش ارائه دادند، عنوان کرد: در نمایشگاه عزت و پیشرفت، نقش‌آفرینان بسیاری ایفای نقش کردند، از جمله تولیدکنندگان وسایل ورزشی، شرکت‌های دانش‌بنیان و هیأت‌های ورزشی و آنچه مهم است، اینکه در گذشته نتوانستیم گره بزنیم نیاز نیازمندان حوزه ورزش را با توان توانمندان حوزه ورزش، اما در این نمایشگاه تلاش شد هیأت‌ها را با این شرکت‌ها و مؤسسات آشنا کنیم و مهمترین دغدغه آنها که رفع نیازها و تجهیزات خودشان یا قهرمانان‌شان بود را برطرف کرده تا در میادین جهانی بدرخشند.

وی ادامه داد: ما در این نمایشگاه تلاش کردیم توان و زنجیره تأمین و ارزش شما را به نمایش گذاشته و بر این باوریم که مهندسین، صنعت‌گران و سرمایه‌گذاران ما علاوه بر توان تولید محصولات خوب داخلی، حتی در ارتباط با تولیدات خارجی هم با مهندسی معکوس می‌توانند آنها را تولید و یا بازتولید کنند.

وی گفت: در طول برگزاری نمایشگاه، با تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان تجهیزات ورزشی صحبت شد تا کالاها، برنامه‌ها، توان، طراحی و برنامه‌ریزی خودشان را برای رفع نیازهای ورزش کشور ارائه دهند و خود ما هم در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، خیلی از نیازهای‌مان را در این نمایشگاه برطرف کردیم و قرارداد بستیم برای تجهیز پایگاه‌های قهرمانی و استعدادیابی و نیازهای اماکن ورزشی، استادیوم‌ها و نیازهای ورزشکاران‌مان و از این اتفاق بسیار خوشحالیم که توانستیم اراده و شعار «ما می‌توانیم» را در این نمایشگاه به چشم ببینیم.

علی جوادی ابراز امیدواری کرد در ادوار دیگر و در شرایط بهتر با دعوت از جامعه ورزشکاران و بسیاری از فدراسیون‌ها بتوان شرایط حضوری به‌ مراتب پربارتر را در بازه یک هفته‌ای نمایشگاه که محل عرضه عرصه‌های ورزش است، ایجاد کنیم و البته این را بدانیم که در پس این چهار روز برپایی نمایشگاه، سه، چهار ماه همکاران ما تلاش کردند تا این برنامه به‌خوبی اجرا شود که از همه آنها قدردانی می‌کنم.

دیگر سخنران این مراسم عباس خواجه اورسجی «رئیس فدراسیون کبدی» بود که به‌ خاطر نگاه زیبای علی جوادی «مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران» در برگزاری این نمایشگاه به وی تبریک گفت و به دو واقعیت اجتماعی در دنیا اشاره کرد و ادامه داد: امروز در واقع سرمایه‌ها، ماشین و پول نیستند، بلکه نیروی انسانی و منابع متخصص به‌ عنوان سرمایه به حساب می‌آیند و در استان تهران علی جوادی «مدیرکل» و ارشدی «مشاور ایشان و معاون اداره‌کل» سرمایه‌های خوب ورزش کشور هستند که در یک مجموعه گردهم آمده‌اند.

وی همچنین گفت: از نگاه یونسکو، سواد تعریف دیگری پیدا کرده و در گذشته هرکس که قدرت خواندن و نوشتن داشت، باسواد محسوب می‌شد، اما در طول زمان این مهم تغییر کرده‌ و امروزه از نظر یونسکو کسی باسواد است که بتواند توانایی تغییر داشته باشد و علی جوادی «مدیرکل تهران» تغییرات جدی در ورزش تهران ایجاد کرد که نشان‌دهنده باسواد بودن ایشان است.

دکتر زهره جعفری «مدیرکل امور بانوان استانداری تهران» نیز در این مراسم عنوان کرد: به احترام فعالیت‌هایی که در راستای عزت و پیشرفت در استان تهران و این مرز و بوم انجام می‌شود و توانایی‌هایی که به نمایش گذاشته شده و به احترام همه مؤسسات و شرکت‌های تولیدی که در این نمایشگاه حاضر بودند، در این نمایشگاه و در این مراسم حضور یافته‌ام.

وی عنوان کرد: برنامه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار استانداری هم قرار دارد و در دی ماه برنامه‌ای در همین راستا برگزار خواهد شد و از همه شما غرفه‌داران نمایشگاه عزت و پیشرفت دعوت می‌کنم تا در این رویداد حضور یابید و آثار خود را ارائه دهید.

در این مراسم، غرفه‌داران نیز به بیان دیدگاه‌های خود در ارتباط با نمایشگاه عزت و پیشرفت پرداختند و طی آن یاسمن مؤیدی «از پیشکسوتان ورزش» باسابقه نیم قرن فعالیت به‌ عنوان مدیر و کارآفرین در رده‌های مختلف، از علی جوادی «مدیرکل» به پاس انگیزه دادن به غرفه‌داران و نگاه ارزشمندی که به بحث تولید و حمایت از تولیدکنندگان دارد، قدردانی و عنوان کرد: تشویق‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، انگیزه همه ما را بیشتر کرد تا با جدیت بیشتری در خدمت جامعه ورزش باشیم.

دیگر نمایندگان غرفه‌داران نیز برگزاری نمایشگاه را باعث شکوفایی استعدادها عنوان کردند و اینکه نمایشگاه عزت و پیشرفت باعث شد سازندگان در عرصه ورزش یکدیگر را بشناسند و نیازهای‌شان را از تولیدات داخلی تهیه کنند. همچنین عنوان شد که برای ارتقا و توسعه ورزش استان تهران با توجه به جمعیتی که این استان دارد، نیاز به نمایشگاه‌های این‌چنینی بیش از این هست، زیرا این نمایشگاه‌ها فرصت خوبی برای ارائه توانایی‌هاست، اتفاق بسیار خوبی که باید تداوم داشته باشد و در سال‌های آینده با ابعاد گسترده‌تری برگزار شود و به‌عنوان یک کار ماندگار برای ورزش و جوانان استان تهران و مدیریت آقای جوادی و همکاران‌شان به ثبت برسد.

بخش پایانی «اولین جشنواره و نمایشگاه عزت و پیشرفت اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران» که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، تجلیل از غرفه‌داران بود که با حضور مسئولان حاضر در مراسم انجام شد و با اهدا تندیس، این نمایشگاه چهار روزه به‌کار خود پایان داد.

لازم به ذکر است، از سوی مسئولان حاضر در مراسم، تندیسی نیز به رسم یادبود به دکتر ندا بروشک «مدیر اجرایی غرفه ستاد ملی نوآوری و کارآفرینی ورزش بانوان» اعطا و از زحمات ایشان و کلیه غرفه‌داران تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

انتهای خبر/

منبع: پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران


نظر شما :