حضور ستاد ملی نوآوری و کارآفرینی ورزش بانوان در نمایشگاه عزت و پیشرفت

۳۰ آبان ۱۴۰۲ | ۲۰:۱۵ کد : ۲۰۵۱ معاونت فناوری سایر اخبار اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۴۶
ستاد ملی نوآوری و کارآفرینی ورزش بانوان در اولین دوره جشنواره و نمایشگاه عزت و پیشرفت (اول لغایت چهارم آذر ماه ۱۴۰۲ در تهران) حضور خواهد داشت.
حضور ستاد ملی نوآوری و کارآفرینی ورزش بانوان در نمایشگاه عزت و پیشرفت

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، نخستین دوره جشنواره و نمایشگاه عزت و پیشرفت به همت «اداره کل ورزش و جوانان تهران» و با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان، مجموعه‌های کمک نوآور، محققان و ایده‌پردازان، هیأت‌های ورزشی استان و ... در تاریخ اول لغایت چهارم آذر ماه ۱۴۰۲ (روزهای چهارشنبه الی شنبه) برگزار خواهد شد.

«ستاد ملی نوآوری و کارآفرینی ورزش بانوان» نیز به منظور معرفی هرچه بیشتر اهداف و برنامه‌های حمایتی خود، به ویژه اطلاع‌رسانی گسترده‌تر نخستین فراخوان جذب و پذیرش طرح‌های و ایده‌های نوآورانه تیم‌های استارت‌آپی، هسته‌های فناور، شرکت‌های دانش‌بنیان و کلیه علاقه‌مندان (خانم‌ها یا آقایان) و افراد صاحب ایده در حوزه ورزش بانوان، در این نمایشگاه حضوری فعال دارد.

همچنین، انجام تست پایش سلامت با استفاده از دستگاه آنالیز ترکیب بدن، به همراه مشاوره و تفسیر نتایج تست هریک از آزمون‌دهندگان به صورت رایگان، اهدای کتب ورزشی و ... از دیگر خدماتی است که به عموم بازدیدکنندگان، ارائه می‌شود.

  • تاریخ برگزاری: اول لغایت چهارم آذر ماه ۱۴۰۲
  • ساعات بازدید: ۱۰:۰۰ الی ۱۸:۰۰ (بازدید برای عموم، آزاد است)
  • مکان برگزاری: تهران، خیابان حجاب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (جنب هتل ورزش)

 

 

انتهای خبر/


نظر شما :